  • Data: 2017-01-23 17:11:34
    Temat: Re: Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Maciek <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    stanowi podstawy do nalozenia mandatu :-)

    > Zagwarantujesz mu to w 100%? Taryfikator:
    > "Korzystanie ze świateł drogowych w sposób niezgodny z przepisami 3pkt
    > 200 zł"

    Pytanie czy muszę się do tego przyznawać. Jakie światła, nie pamiętam,
    może coś mi się wcisnęło, wysoki sądzie...

    W sprawie karnej świadek może odmówić odpowiedzi na pytanie, jeżeli narazi
    go to na odpowiedzialnosć karną. Pytanie jak w sprawie cywilnej.

    > Niewiadomo czy jeszcze kozackiej zmiany pasów nie da się pod coś
    > podciągnąć z zagrożeniem, utrudnieniem itp., na logikę raczej nie...
    > ale.. nigdy nie mów nigdy ;-)

    Podobno się da - 5 pkt.

    > Dokładnie. Facet za Adamem, miał bardzo dużo czasu na ogarnięcie
    > sytuacji na drodze to raz, do tego widać, że prędkości niewielkie
    > sprzyjające zatrzymaniu się na krótkim odcinku.

    Dokładnie.

    > Ciekawe jaki samochód miał sprawca. Możliwe, że jakiegoś klekota "na
    > stłuczkę", może jeszcze wyjdą ciekawe sprawy ;-)

    Jakieś BMW. UFG zeznaje, że 520i.

    > Mimo wszystko wydaje się, że ewentualny bilans zysku/strat raczej będzie
    > korzystny aby podrążyć temat, gościa pewnie postawią do pionu.
    > Kwestia czym to będzie opłacone, może niczym, może mandatem.

    Czyli podsumowując...

    - wysyłam do ubezpieczyciela odwołanie oświadczenia i film
    - ubezpieczyciel odmawia wypłaty odszkodowania
    - facet idzie na policję lub do sądu

    I co dalej:

    - czy jestem wzywany na policję celem złożenia zeznań?

    - pozywany jestem ja (i powiadamiam ubezpieczyciela) lub ubezpieczyciel
    (i powiadamia mnie), i ubezpieczyciel prowadzi sprawę przed sądem,
    pokazuje film itd. a moja rola sprowadza się do zeznania, jak było?

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]