  • 51. Data: 2010-02-15 19:59:46
    Temat: Re: Kolejny temat z cyklu: nowy czy uzywany?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "CUT_INZ" <C...@C...pl> napisał w wiadomości news:

    >> Używane też można wziąć w leasing :-).
    >
    > Tak, ale koszty kilkukrotnie większe.

    Bajeczki.
    Przy nowym jak nie weźmiesz promowanego leasingu (kredytu) to w zamian
    dostaniesz upust.

  • 52. Data: 2010-02-15 20:05:39
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 15-02-2010 19:59, Cavallino pisze:

    > Bajeczki.
    > Przy nowym jak nie weźmiesz promowanego leasingu (kredytu) to w zamian
    > dostaniesz upust.

    Koszt 103%, a 125% to jest różnica. Wątpię, że dostaniesz gdzieś ponad
    20% upustu na auto za 100000

  • 53. Data: 2010-02-15 20:17:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Koszt 103%, a 125% to jest różnica.

    Przestań gadać o 125%, bo te procenty są liczone od innej ceny, a więc
    podajesz liczby wprowadzające w błąd ew. czytelnika.

    Zresztą w przypadku leasingu to nie jest żadne 103%, tylko dużo więcej.
    Nawet jak przy kupnie za gotówkę dostaniesz te 10 % upustu od 100 000, czyli
    cena nówki za gotówkę wyszłaby Ci 90 000, a więc promocyjny leasing
    kosztujący w sumie 103 000 to jest prawie 115% a nie 103.
    Dokłądnie tyle samo kosztuje większość leasingów nie promocyjnych - więc
    właśnie widzisz na czym polega ta promocja.

    A bez problemu można uzyskać upusty większe niż 10% (oczywiście nie wszędzie
    i nie przy każdej marce).
    Mnie się udało wynegocjować kiedyś ponad 18%.
    Od mniejszych sum niż 100 000.

  • 54. Data: 2010-02-15 20:28:27
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 15-02-2010 20:17, Cavallino pisze:

    > Przestań gadać o 125%, bo te procenty są liczone od innej ceny, a więc
    > podajesz liczby wprowadzające w błąd ew. czytelnika.

    Oba liczone od kwoty 100000 na 4 lata więc nie wiem o co Ci chodzi.

> [...]
    > Dokłądnie tyle samo kosztuje większość leasingów nie promocyjnych - więc
    > właśnie widzisz na czym polega ta promocja.

    A to dziwne. Ja w mercedesie dostałem komplet kół zimowych(opony +
    felgi) tylko dlatego, że woziłem leasing w Mercedes-Benz Leasing Polska.

  • 55. Data: 2010-02-15 20:39:52
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    To tyle jeśli chodzi o dyskusje z tobą.

    Jesteś osobą która musi mieć ostatnie zdanie... Dam Ci tą satysfakcje.

  • 56. Data: 2010-02-15 23:23:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Oba liczone od kwoty 100000 na 4 lata

    Ano właśnie.
    A w jednym przypadku uwzględniasz promocję, a w drugim nie.
    To wprowadza w błąd.

    > A to dziwne.

    Nie ma w tym nic dziwnego.
    Samochód tyle kosztuje i nikt Ci do niego dopłacać (pokrywając część kosztów
    leasingu) nie będzie.

    > Ja w mercedesie dostałem komplet kół zimowych(opony + felgi) tylko
    > dlatego, że woziłem leasing w Mercedes-Benz Leasing Polska.

    Jak im dałeś dwa razy zarobić, to im się podobało. ;-)

  • 57. Data: 2010-02-15 23:24:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To tyle jeśli chodzi o dyskusje z tobą.
    >
    > Jesteś osobą która musi mieć ostatnie zdanie...

    Bardzo przepraszam, że mam rację, uraziłem Cię tym niemożebnie na pewno.
    Ale następnym razem sprawdź informacje które podajesz (i to powtarzając
    kilkukrotnie), to zawód będzie mniejszy.

  • 58. Data: 2010-02-15 23:27:31
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 15-02-2010 23:24, Cavallino pisze:

    > Bardzo przepraszam, że mam rację, uraziłem Cię tym niemożebnie na pewno.
    > Ale następnym razem sprawdź informacje które podajesz (i to powtarzając
    > kilkukrotnie), to zawód będzie mniejszy.

    Bez komentarza...

  • 59. Data: 2010-02-15 23:32:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Bez komentarza...

    I bardzo słusznie.
    Bo co tu komentować?
    Wyrwałeś się jak Filip z konopii opisując wierutne bzdury, które pokrycie
    mają tylko w ulotkach reklamowych, w dodatku rozciągając bzdurę na wszystkie
    marki i modele.
    A potem się obraziłeś, gdy ktoś naprostował Twoją pisaninę, podając realne
    kontrprzykłady z życia wzięte.

  • 60. Data: 2010-02-15 23:44:33
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 15-02-2010 23:32, Cavallino pisze:

    > I bardzo słusznie.
    > Bo co tu komentować?
    > Wyrwałeś się jak Filip z konopii opisując wierutne bzdury, które
    > pokrycie mają tylko w ulotkach reklamowych,

    Sprawdziłem w praktyce cwaniaczku.

    > A potem się obraziłeś, gdy ktoś naprostował Twoją pisaninę, podając
    > realne kontrprzykłady z życia wzięte.

    Z życia wzięte? Widać ja na moich doświadczeniach życiowych lepiej
    wyszedłem skoro mnie w moich bzdurach stać na nowego mercedesa, a Ciebie
    zaledwie na kie?

    Daj sobie już spokój...