  • 51. Data: 2011-09-19 14:59:24
    Temat: Re: Kolejny szybki w BMW.
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/09/2011 11:58, Andrzej Lawa wrote:

    > Nienie, te to do jeżdżenia w wypasionym czarnym BMW ;->
    >
    > Do wyjechania ze śniegu to lepiej mieć stalowe na kołach ;->
    >
    > Gorzej jak śnieg po kolana był na dłuższym dystansie - wtedy po prostu
    > opór czołowy był za duży, żeby się przepchać...

    I tak co kilkaset metrów mam te łańcuchy zakładać i zdejmować? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 52. Data: 2011-09-19 15:31:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.09.2011 14:59, kamil pisze:

    > I tak co kilkaset metrów mam te łańcuchy zakładać i zdejmować? :-)

    Ostatnio miałem tak "miło", że pomijając przejechanie przez skrzyżowanie
    z trasą katowicką od domu do roboty miałem piękną pokrywę śniegową ;->

    Ale stąd też mój apel, żeby zaniechać tej obsesji dążenia do "czarnej
    nawierzchni".

    Jest zima, niech śnieg sobie leży, tylko ubity i posypany piaskiem/żwirem.

  • 53. Data: 2011-09-19 15:42:32
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Ale stąd też mój apel, żeby zaniechać tej obsesji dążenia do "czarnej
    > nawierzchni".
    >
    > Jest zima, niech śnieg sobie leży, tylko ubity i posypany piaskiem/żwirem.

    Oczywiście że tak powinno być, tak jest w bogatszych krajach (austria)
    Ale Polactwo chce mieć czarny asfalt nawet w najgorszych warunkach

    MS

  • 54. Data: 2011-09-19 15:43:38
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/09/2011 14:31, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > nawierzchni".
    >
    > Jest zima, niech śnieg sobie leży, tylko ubity i posypany piaskiem/żwirem.

    Jeśli dobrze pamiętam, tak robi się w Norwegii - ubija śnieg i posypuje
    czymś przyczepnym, zamiast bawić w odśnieżanie.

    Tylko że tam wszyscy potrafią po tym śniegu jeździć, to już insza inszość..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 55. Data: 2011-09-19 17:12:57
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-19 15:43, kamil pisze:

    > Jeśli dobrze pamiętam, tak robi się w Norwegii - ubija śnieg i posypuje
    > czymś przyczepnym, zamiast bawić w odśnieżanie.
    >
    > Tylko że tam wszyscy potrafią po tym śniegu jeździć, to już insza inszość..

    I problemu z jazdą na kolcach by nie było... ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 56. Data: 2011-09-19 18:05:33
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 19.09.2011 02:19, venioo pisze:

    > W takim systemie jak proponujesz nie zyczylbym nikomu wypadku. 50%
    > dostaniesz z OC sprawcy a nastepne 50% bedziesz musial pokryc ze swojej
    > kieszeni,(...)
    widzisz najczarniejszy scenariusz. Myślę ze to co zaproponowałem to
    zdrowy "kręgosłup" bardziej sprawiedliwego ubezpieczania kierowców.
    Każdy bez wyjątku musi sie ubezpieczyć, ale kwota jaką zapłaci powinna
    być adekwatna do zakresu ubezpieczenia i w niewielkim stopniu zależna od
    tego jak jeżdżą inni. Ubezpieczyciel powinien wypłacać 100% szkody, a
    potem dochodzić się ze sprawcą. o ile wiem teraz tak jest jak ktoś
    jeździ po pijanemu, albo niema oc lub prawa jazdy. Tak wiec zmiana
    ewolucyjna nie rewolucyjna. inna ciekawa jak sądze możliwość: za
    odpowiednio niską stawkę ubezpieczyciel pokrywa szkody powyżej 10 tyś.
    czyli za stłuczki, lekkie wymuszenia itp - płacisz sam. wielu z nas
    jakoś te 10 tyś przełknie, a tym bardziej jak mają już 20 lub wiecej lat
    bezszkodowej jazdy. Jednak sens takich rozwiązań opiera sie tylko i
    wyłącznie na niskich stawkach za OC. Bez tego nie będzie "chętnych"
    ryzykantów.

    ToMasz

  • 57. Data: 2011-09-19 18:16:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-19 15:42, Maciej S. pisze:

    > Oczywiście że tak powinno być, tak jest w bogatszych krajach (austria)

    Nie jest prawdą, jakoby. Wszystko zależy od sytuacji, możliwości
    technicznych, przyjętych rozwiązań itd.

    > Ale Polactwo chce mieć czarny asfalt nawet w najgorszych warunkach

    Temu panu możemy już podziękować za dyskusję.

  • 58. Data: 2011-09-19 18:22:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 19 Sep 2011 18:16:14 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Temu panu możemy już podziękować za dyskusję.

    Ale kiedy to prawda, niestety.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 59. Data: 2011-09-19 18:43:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-19 18:22, Waldek Godel pisze:

    > Ale kiedy to prawda, niestety.

    Tak, to prawda, że możemy temu panu już podziękować za dyskusję.

  • 60. Data: 2011-09-19 19:45:52
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-19 09:47, Waldek Godel pisze:

    > To się nie zbliżaj, broń boże. Tak średnio licząc, z moich obserwacji 95% z
    > nich okazuje się mieć około sześcdziesiątki.

    Ją akurat znam BARDZO dobrze :D i jest całkiem jadalna
    w odpowiednim wieku.