  • 11. Data: 2011-09-18 22:16:48
    Temat: Re: Kolejny szybki w BMW.
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-18 21:07, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    550-zabi-i-uciek

    > No i zaraz różne 2- i 3-literowe mendy zaczną bełkotać, że "wszyscy
    > kierowcy BWM to skurwysyny, mordercy i gwałciciele", tylko dlatego że
    > ten konkretny głupek jechał ostro ponad swoje umiejętności.

    A weźcie się w końcu odwalcie od BMW.

  • 12. Data: 2011-09-18 22:28:45
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-18 22:16, megrims pisze:

    > A weźcie się w końcu odwalcie od BMW.

    Od starych modeli chyba się nie da. Są zbyt dostępne dla gówniarstwa,
    któremu się wydaje, że potrafi jeździć.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2011-09-18 22:29:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 22:16:48 +0200, megrims napisał(a):

    > A weźcie się w końcu odwalcie od BMW.

    Ale kiedy Bayerischer MistWagen nie chce się odwalić od nas.. Gdzie się nie
    odwrócić, tam są blondie z tonami botoksu w X5 blokujące wszystkie
    osiedlowe drogi w okolicach szkół, inteligencja gmin, wsi i osad w
    odświętnych garniturkach w trzy paski pędząca swoje spienione E36 i E34
    przez drogi trzeciej kategorii odśnieżania, ta cała kadra średniego
    szczebla podróżująca w swoich E60 drogami krajowymi w nieziemskim
    pośpiechu, tak wielkim, że stanie w korkach z innymi to nie dla nich czy
    też w końcu te tabuny wannabe zdobywców przeświadczonych, że jak kupią
    sobie X1, to jazda w mieście stanie się przygodą na miarę Camel Trophy a
    oni będą wręcz ociekać zajebistością.
    Niewiele jest widoków bardziej nachalnych od tych powyżej.. może tylko
    przedstawiciel handlowy w Corsie albo Octavii 1.6 czy też Key Account
    Manager w przelocie z jednego spotkania na drugie w swojej Avensis.
    ;-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 14. Data: 2011-09-18 23:03:02
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > przedstawiciel handlowy w Corsie albo Octavii 1.6 czy też Key Account
    > Manager w przelocie z jednego spotkania na drugie w swojej Avensis.

    Niestety to prawda.
    Może mało ludzi znam, ale nikt znajomy nie ma i nie zamierza mieć BMW. Jak
    widzę coś tej marki to niestety wiochą leci ze środka.
    Drogie nowe modele z porządnymi ludźmi (przynajmniej z wyglądu) to policzyć
    można na palcach drwala po wypadku z piłą tarczową.
    Nigdy sobie też nie kupię BMW.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2011-09-18 23:17:32
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Proponuję zwiększyć jeszcze kary za nieumyślne spowodowanie wypadku i
    > każdy będzie uciekał...

    Uciekł bo nie był trzeźwy. Tylko idiota na trzźwo nie ucieka.
    Złapią go za dzień, kiedy już wytrzeźwieje, a policji powie że uciekł bo był
    "w szoku"

    MS

  • 16. Data: 2011-09-18 23:26:16
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

> [...]
    > trafiły do szpitala.
    > Piesi i sprzedawcy pobliskich sklepów usłyszeli tylko potężny huk...

    552-mier-w-szpitalu

    Raczej kierowcę złapią, czyjeś to auto było, pasażer też moze coś zezna.
    kierowca jak mu postawią zarzut o zmordowanie dostanie parę lat w
    zawiasach - tak sądze, ale nie o to mi biega. Ogólnie przegiął kierownik
    troszkę - zgadza sie? My wspólnie zapłacimy za szkody materialne, i
    dłuuuugie leczenie.
    taka mała dygresja. jak ubezpieczę życie to ubezpieczyciel nie wypłaca
    jeśli sam targnę sie na zdrowie.
    Dlaczego ubezpieczyciel OC nie może stwierdzić: w przypadku szkody
    wyrządzonej w trakcie wykroczenia ( czerwone światło, 20km/h wiecej,
    wyprzedzanie na podwójnej ciagłej) wypłacamy tylko 50%? TAkie debilne
    wypłacanie kasiorki za szkodników-kierowców jest tylko w OC! OCzywiście
    zaczną sie lamenty, jak by mogło być inaczej, normalnie znaczysie. Ale
    czy nie widzicie ze ceny ubezpieczeń mogłyby spaść... o strzelam. 50%?
    NAgle służba zdrowia by miała pieniądze!
    jakie przeciwwskazania? dla normalnych ludzi żadne, Jedynie mogłyby
    ucierpieć rodziny "miszczów" kierownicy
    ToMasz

  • 17. Data: 2011-09-18 23:27:21
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-18 21:24, MM pisze:

    550-zabi-i-uciek

    > BMW i wiejski tuning, ciemne lampy itd...

    To tylko "optyka", gorzej z tymi łysymi oponami z tylu, przy RWD chyba
    nie jest to zbyt bezpieczne...

    --
    venioo
    GG:198909

  • 18. Data: 2011-09-18 23:33:04
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-18 23:26, ToMasz pisze:

> [...]
    > NAgle służba zdrowia by miała pieniądze!
    > jakie przeciwwskazania? dla normalnych ludzi żadne, Jedynie mogłyby

    Jestem za, jeśli przestanie być obowiązkowe. Bo z tym co proponujesz
    jeszcze więcej kierowców przestanie opłacać składki i w najlepszym razie
    ceny się nie zmienią.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 19. Data: 2011-09-19 00:11:25
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    W dniu 2011-09-18 21:26, DoQ pisze:
    > Oj, nic mi nie mów o wariatach w dużych BMW...
    > Wczoraj był taki miszcz - trasa katowicka, prawy pas zajęty, na lewym ja
    > i szykuję się do skrętu w lewo (kierunkowskaz włączony dla wyjaśnienia).
    > "Na plecach" siedzi burak w BMW, pogania - a niech sobie pogania.
    > Zmienia pas z jednego na drugi... w końcu skurwiel wyprzedza po
    > poboczu... i pędzi do skrętu w lewo i czeka na wolne z przeciwka. "

    Witam w klubie ;) mi dzisiaj koleś wymusił pierwszeństwo, nie
    wyhamowałbym i zacząłem wyprzedzać to jeszcze przyspieszał w momencie
    wyprzedzania. Wyprzedziłem kolesia, zjechałem na prawy pas, ten znowu
    mnie wyprzedził i zahamował przed maską...

    Myślałem, że w szoku trochę będę, ale już się w sumie przyzwyczaiłem.
    Zajebiste uczucie, tak się nie wkurwiać za każdym razem.

  • 20. Data: 2011-09-19 02:19:05
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W takim systemie jak proponujesz nie zyczylbym nikomu wypadku. 50%
    dostaniesz z OC sprawcy a nastepne 50% bedziesz musial pokryc ze swojej
    kieszeni, bo sprawca okaze sie, ze nic nie ma i nawet komornik nie ma
    jak sciagnac (albo ma ale mu sie nie chce) Latami bedziesz ciagal sie po
    sądach i na koniec jak już wytargasz $$$ od sprawcy to okaże sie, że
    inflacja polowe z tego zezarła i koszty użerania się (dojazdów, czasu,
    porad prawnych itp.)
    Niestety taka nasza rzeczywistosc :(

    --
    venioo