    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny szybki w BMW.
    Date: Sun, 18 Sep 2011 23:26:16 +0200

    W dniu 18.09.2011 20:49, Irokez pisze:
    > Witam.
    >
    > "Kierowca uciekł z miejsca wypadku, a dwie osoby w stanie ciężkim
    > trafiły do szpitala.
    > Piesi i sprzedawcy pobliskich sklepów usłyszeli tylko potężny huk...
    > Potem było już po wszystkim."
    >
    > http://www.walbrzych24.com/wiadomosci/35-wiadomoci/5
    550-zabi-i-uciek

    > Przechodzień nie żyje
    >
    > http://www.walbrzych24.com/wiadomosci/35-wiadomoci/5
    552-mier-w-szpitalu

    Raczej kierowcę złapią, czyjeś to auto było, pasażer też moze coś zezna.
    kierowca jak mu postawią zarzut o zmordowanie dostanie parę lat w
    zawiasach - tak sądze, ale nie o to mi biega. Ogólnie przegiął kierownik
    troszkę - zgadza sie? My wspólnie zapłacimy za szkody materialne, i
    dłuuuugie leczenie.
    taka mała dygresja. jak ubezpieczę życie to ubezpieczyciel nie wypłaca
    jeśli sam targnę sie na zdrowie.
    Dlaczego ubezpieczyciel OC nie może stwierdzić: w przypadku szkody
    wyrządzonej w trakcie wykroczenia ( czerwone światło, 20km/h wiecej,
    wyprzedzanie na podwójnej ciagłej) wypłacamy tylko 50%? TAkie debilne
    wypłacanie kasiorki za szkodników-kierowców jest tylko w OC! OCzywiście
    zaczną sie lamenty, jak by mogło być inaczej, normalnie znaczysie. Ale
    czy nie widzicie ze ceny ubezpieczeń mogłyby spaść... o strzelam. 50%?
    NAgle służba zdrowia by miała pieniądze!
    jakie przeciwwskazania? dla normalnych ludzi żadne, Jedynie mogłyby
    ucierpieć rodziny "miszczów" kierownicy
    ToMasz