  • 91. Data: 2011-09-20 12:20:50
    Temat: Re: Kolejny szybki w BMW.
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-09-19 22:11, K pisze:

    > a jaka jest i kiedy sie zmienila?

    Nie wiem kto Twoim zdaniem może traktować uciekiniera z automatu jak
    nietrzeźwego, ale na pewno nie może tego robić ani policja ani sąd.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 92. Data: 2011-09-20 17:42:30
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-19 11:27:37 +0200, Waldek Godel <n...@o...info> said:

    > Wiesz... ja tam notorycznie widzę ziutków w Bumach (fakt, nie tylko) którzy
    > wychodzą z założenia, że np. korki są dobre dla plebsu a nie dla
    > jaśniepaństwa którzy zapłacili takie pieniądze za najlepszą na świecie furę
    > z Bawarii i oni z innymi nie bedą stać i już.

    A ja takich widuję w przeróżnych samochodach.
    Naprawdę - szał Niemieckiej Motoryzacji Dumnie Wkraczającej Na Wieś
    chyba już minął - kto miał się zabić, ten się zabił, kto miał poszaleć,
    poszalał, przyszła szara rzeczywistość...

    > Zapewne stąd też taki run na wannabe-terenowe (...)

    Wielu mężczy...tfu! wielu ludzi myśłących, że się na tym znają,
    tłumaczy, że żonom, matkom i kochankom kupują wielkie potwory, bo są
    bezpieczne. Furda badania, furda realia - kompleksy związane z
    wielkością przyrodzenia przenoszą na płeć piękną (jeśli duże, to
    lepsze). Plu prawo podatkowe często pozwalające zaliczyć takiego
    potwora do sekcji aut ciężarowych...
    Ale i to (znowu) jest po stronie konkretnego człowieka, nie marki.

    Widuję w DC regularnie parę srebrnych E46. Koło jednej nawet parkuję.
    Różny wiek użytkowników, różny wygląd, a zachowanie...
    ...ot, przeciętne. Po prostu używają.
    Natomiast mógłbym godzinami pisać o kierownikach mniejszych pojazdów,
    nowszych i takich bardziej w leasingu...
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 93. Data: 2011-09-20 18:01:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 20 Sep 2011 17:42:30 +0200, Bydlę napisał(a):

    > A ja takich widuję w przeróżnych samochodach.

    oczywiście.
    ale tych wspomnianych jakby więcej.

    > Widuję w DC regularnie parę srebrnych E46. Koło jednej nawet parkuję.
    > Różny wiek użytkowników, różny wygląd, a zachowanie...
    > ...ot, przeciętne. Po prostu używają.

    zgadza się, jak najbardziej.
    tylko czasem spod fotela wyskakuje znienacka magia marki i szepce im do
    ucha: "masz tak dużo koni pod maską, spokojnie zdążysz .............. "
    w wykropkowane miejsce można wstawić wiele zachowań:
    - wyprzedzić
    - ominąć korek
    - przejechać trasę szybciej niż inni
    - zwiać przed policją
    - przejechać na ciemnopomarańczowym

    I później następuje podział na tych co mogą się później pochwalić przy
    piwie jacy to są szybcy ale bezpieczni i tych co już nie zdołają.

    Przejrzyj archiwum grupy, znajdziesz wiele tekstów jak to trzeba mieć 200
    KM żeby "komfortowo wyprzedzać"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 94. Data: 2011-09-20 18:22:55
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 19.09.2011 23:15, to pisze:
    > begin ToMasz

    > To raczej kretynizm w najczystszej postaci. Jakiś biedak będzie miał
    > stłuczkę z Maybachem i potem będzie latami pracował na regres.
    a jak weźmie kredyt i zainwestuje nieszczęśliwie na giełdzie? To sie
    nazywa odpowiedzialność, lub jej brak.
    > Sprawiedliwość jak cholera.
    tego juz nie rozumiem. jak TERAZ będzie mial stłuczkę z Maybachem to
    wszyscy kierowcy sie na jego błąd zrzucą po 2% ze swoich składek. to ma
    być przykład sprawiedliwości? nie wiem czy wiesz, ale w narodzie,
    państwie jest skończona i wmiarę stała ilość pieniędzy. teraz żyjemy w
    czasach gdzie przy ogólnym przyklasku biednym sie raczej daje, a bogatym
    raczej zabiera. odpowiedzialni raczej sponsorują lekkomyślnych. czyli
    takie zrównanie. jak tak dalej pójdzie to nie będzie się opłacało być
    ani bogatym, ani odpowiedzialnym. widzisz jakiś optymistyczny koniec
    takiego trendu?
    JAkiekolwiek nastaną zmiany, to żeby ktoś "dostał" ktoś musie "stracić"
    Teraz dostają leniwi i nieodpowiedzialni, czas to zmienić.

    ToMasz

  • 95. Data: 2011-09-20 18:25:18
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > "Kierowca uciekł z miejsca wypadku, a dwie osoby w stanie ciężkim
    > trafiły do szpitala.
    > Piesi i sprzedawcy pobliskich sklepów usłyszeli tylko potężny huk...
    > Potem było już po wszystkim."
    > http://www.walbrzych24.com/wiadomosci/35-wiadomoci/5
    550-zabi-i-uciek
    > Przechodzień nie żyje
    > http://www.walbrzych24.com/wiadomosci/35-wiadomoci/5
    552-mier-w-szpitalu

    Ale jazda, co trzeba zrobić aby zapobiec morderstwu? Wychodzi na to, że
    trzeba aby ktoś najpierw zginął.
    http://kontakt24.tvn.pl/artykul,nowe-fakty-ws-smiert
    elnego-wypadku-kierowca-byl-juz-wczesniej-karany,142
    372.html

    --
    Irokez

  • 96. Data: 2011-09-20 18:29:49
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 20.09.2011 08:07, Cavallino pisze:

    > No to nie wyjdzie, a państwo będzie musiało darmozjada utrzymywać.
    > Czyli Ty też.
    > Nic nie dostaniesz, a jeszcze będziesz musiał dopłacić.
    > Fajny interes.
    nie do końca. czy znacie kogoś kto poszedł siedzieć za długi, nie
    spłacił, wyszedł i żyje na wolności? Bo ja znam takich którzy poszli
    siedzieć i jakoś tak dziwnie kasa się znalazła. nie twierdze ze 100%,
    ale większość - tak. Coś sie sprzedało, ktoś pożyczył, zero mafii. Sęk w
    tym ze to ileś lat musi funkcjonować zeby miało skutek prewencyujny.
    czyli "ziutek"siedzi za długi. kiedy wyjdze? nigdy, bo mu sie pracować
    niechce. Do takeigo "ziutka" po 3 latach nie przyjdzie kobita, kumple,
    bo juz nigdy z nim nie pójdą na piwo, bo nie będzie uczestniczył w ich
    życiu. ale taki "ziutek" musiałby odsiedzieć z 15 lat żeby stać się
    przykładem.
    ToMasz

  • 97. Data: 2011-09-20 18:35:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-09-2011 18:22, ToMasz pisze:
    > tego juz nie rozumiem. jak TERAZ będzie mial stłuczkę z Maybachem to
    > wszyscy kierowcy sie na jego błąd zrzucą po 2% ze swoich składek. to ma
    > być przykład sprawiedliwości? nie wiem czy wiesz, ale w narodzie,

    WTF? Jak wyliczyłeś te 2%??

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 98. Data: 2011-09-20 19:04:53
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 20.09.2011 18:35, DoQ pisze:

    > WTF? Jak wyliczyłeś te 2%??

    o ile wiem 2 % z każdego OC idzie na ubezpieczeniowy fundusz
    gwarancyjny. jakby ten "Regres" jak go nazywacie był 100% ów fundusz by
    nie istniał. Gdyby 2% nie wystarczyło - napewno podniosą i o zgodę nie
    zapytają...

    ToMasz

  • 99. Data: 2011-09-20 19:39:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-09-2011 19:04, ToMasz pisze:
> [...]
    > gwarancyjny. jakby ten "Regres" jak go nazywacie był 100% ów fundusz by
    > nie istniał. Gdyby 2% nie wystarczyło - napewno podniosą i o zgodę nie

    Ale rusz głową, policz ile odszkodowania by dostał gdyby KAŻDY kierowca
    zapłacił mu 2% swojej składki na naprawę Maybacha.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 100. Data: 2011-09-20 19:39:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-20 18:25, Irokez pisze:
    (...)
> [...]
    > trzeba aby ktoś najpierw zginął.
    > http://kontakt24.tvn.pl/artykul,nowe-fakty-ws-smiert
    elnego-wypadku-kierowca-byl-juz-wczesniej-karany,142

    Ile razy można powtarzać, że sprawcy wypadków (w wersji polskiej
    również spora grupa poszkodowanych na "pierwszeństwie") to
    zdaje się w większości recydywiści? Nie chodzi o alkohol.