  • 141. Data: 2011-09-21 23:22:29
    Temat: Re: Kolejny szybki w BMW.
    Od: venioo <p...@o...eu>

    <...ciach...>

    No to poddaje sie - nie wiem!

    --
    venioo
    GG:198909

  • 142. Data: 2011-09-22 13:37:27
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    W dniu 2011-09-21 14:41, Bydlę pisze:

    > Daj te wyniki badań.

    To są moje obserwacje.

  • 143. Data: 2011-09-22 13:40:57
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    W dniu 2011-09-21 14:51, kamil pisze:

    > Czym jeździsz?

    Toyota,
    rozpatrywałem BMW 5 kombi, jako całkiem ciekawe auto. Poległo z innych
    przyczyn, jednak niezależnie od tego biorąc pod rozwagę to auto
    zastanawiałem się nad postrzeganiem tego zakupu przez
    znajomych/rodzinę/sąsiadów/policjantów podczas kontroli/innych
    użytkowników dróg.
    Jest to pewnego rodzaju blizna na wizerunku, co prawda blizna tylko_polska.
    Nie mówię nie kupuj BM, ale bądź świadom jak możesz być postrzeganu po
    jego zakupie.

  • 144. Data: 2011-09-22 13:49:32
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    W dniu 2011-09-21 15:01, Karolek pisze:

    > Taa ty potrzebujesz znac image bo kupujesz auto dla sasiadow.
    > Na szczescie nie kazdy sie tym kieruje.

    Nie wiem czy na szczęście.
    Żyjemy w społeczeństwie, ono kieruje się zasadami społecznymi.
    Lubię dres, ale nie wypada iść na ślub do kolegi w dresie.
    Głównie dlatego, że inni patrzą.
    Jeżeli uważasz, nie postrzeganie nie jest ważne to spójrz: za 50 tys. zł
    możesz kupić:
    - wypasionego fiata pandę,
    - bogatą dacię logan,
    - gołego focusa,
    - używanego mondeo, w dowolnym wyposażeniu w zależności od wieku,
    - średniowiekowe BMW 5/ A6/ MB E-klasse itp.
    - używkę nissana navara,
    - używkę audi tt,
    - używkę hummera,
    Każde z tych aut ma zupełnie inny image (mimo że kosztuje tyle samo) i
    nie zawsze wypada je kupić.
    Przykład:
    Jesteś stolarzem, robisz meble, podjedzieś do klienta Loganką za 50 tys.
    i klient odbiera cię jak rzemieślnika, podjedziesz hummerem za 50 tys. i
    klient odbiera cię jak gościa, który trzepie straszną kasę (w domyśle na
    takich klientach jak on).
    Z drugiej strony na spotkanie partnerów biznesowych nie wypada podjechać
    Dacią Logan, tylko TT albo A6.
    Tak już jest życie, image jest jego elementem.
    PS. Kiedyś Kulczyk opowiadał, że nie wypada, by założył krawat w cenie
    poniżej jakiejś tam i to samo z zegarkiem. W jego kręgach nie wypada.

  • 145. Data: 2011-09-22 14:07:11
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/09/2011 12:40, Wojciech Wrodarczyk wrote:

    > Toyota,

    No to jesteś emeryt, kapelusz i zawalidroga, musowo!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 146. Data: 2011-09-22 17:09:09
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-22 13:49, Wojciech Wrodarczyk pisze:

    > Każde z tych aut ma zupełnie inny image (mimo że kosztuje tyle samo) i
    > nie zawsze wypada je kupić.

    Mylisz pewne sprawy.
    Bo bycie dresem to tkwienie w pewnym stanie umyslu, a nie ubranie
    sportowego ubrania z paskami...
    W tym wlasnie problem, ze ludziska nie potrafia tego ogarnac i
    utozsamiaja dresa (tego umyslowego) z czlowiekiem, ktory ubral sie w
    dres i podobnie z samochodem.
    A zeby byc dresiarzem (znowy mowie tu o tym umyslowym) nie trzeba miec
    ani sportowego ubrania, ani BMW pod domem.
    Rozrozniasz te dwie sprawy, czy podobnie jak waldek masz waski swiatopoglad?

    --
    Karolek

  • 147. Data: 2011-09-22 17:10:51
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-22 13:40, Wojciech Wrodarczyk pisze:

    > Toyota,

    Lepiej z madrym piechota niz toyota z idiota ;>
    Bez obrazy to nic prywatnego.

    --
    Karolek

  • 148. Data: 2011-09-22 19:01:01
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-22 13:37:27 +0200, Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl> said:

    > To są moje obserwacje.

    Czyli coś, co nie może być ani obiektywne, ani rzeczowe.
    Chcialem wiedzieć jak traktować to, co piszesz.
    Teraz już wiem.

    --
    Bydlę

  • 149. Data: 2011-09-22 21:34:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-09-2011 14:04, Karolek pisze:

    > I tak pisali wlasciciele BMW?
    > Czy znowu klamiesz.

    Bo to ja pisałem m.in :)
    Ale komfort to pojęcie względne. Jednen ceni komfort wypróżnienia się w
    eleganckiej, dobrze przewietrzonej toalecie, innemu wystarczy najsrać
    przez deski w wychodku i podetrzeć się biletem ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 150. Data: 2011-09-23 15:35:31
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    W dniu 2011-09-22 19:01, Bydlę pisze:

    > Czyli coś, co nie może być ani obiektywne, ani rzeczowe.
    > Chcialem wiedzieć jak traktować to, co piszesz.
    > Teraz już wiem.

    Moje postrzeganie nigdy nie będzie obiektywne, bo jest moje.
    Czy nie jest rzeczowo? hmm, myślałem, że wyraziłem się jasno i rzeczowo.
    Jeżeli czegoś nie rozumiesz to napisz, wyjaśnię ponownie.