  • 131. Data: 2011-09-21 14:51:42
    Temat: Re: Kolejny szybki w BMW.
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/09/2011 13:38, Wojciech Wrodarczyk wrote:

    > A chodzenie w dresie i ze złotą kietą na szyi też nie uważasz za wiochę?
    > A białe skarpetki w czarnym ancugu?
    > Skoro ca.95% userów BM to wieśniacy to taki jest image marki.
    > I nawet jak najbardziej coolturalny to jak się w dres ubierzesz nie
    > spowodujesz, że ten strój nie przestanie być wieśniacki.
    > Image to postrzeganie. Warto go znać, zanim zaczniesz używać.

    Czym jeździsz?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 132. Data: 2011-09-21 15:01:47
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-21 14:38, Wojciech Wrodarczyk pisze:

    > A chodzenie w dresie i ze złotą kietą na szyi też nie uważasz za wiochę?

    Wielu takich spotykasz?
    Moze czas zmienic towarzystwo.

    > A białe skarpetki w czarnym ancugu?
    > Skoro ca.95% userów BM to wieśniacy to taki jest image marki.

    Taa jasne 95%, bo ty i reszta motlochu tak twierdzisz. Kon by sie usmial.

    > I nawet jak najbardziej coolturalny to jak się w dres ubierzesz nie
    > spowodujesz, że ten strój nie przestanie być wieśniacki.
    > Image to postrzeganie. Warto go znać, zanim zaczniesz używać.

    Taa ty potrzebujesz znac image bo kupujesz auto dla sasiadow.
    Na szczescie nie kazdy sie tym kieruje.

    --
    Karolek

  • 133. Data: 2011-09-21 15:55:04
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-20 23:30, R2r pisze:
> [...]
    537,Zabil_pieszego__choc_mial_juz_zakaz_prowadzenia_
    auta.html

    > No to dlaczego policja - co zostało utrwalone w programie "Drogówka" w
    > TV4 (emisja w dniu przedwczorajszym) - po znalezieniu kobiety, która
    > zbiegła z miejsca kolizji ograniczyła się do ukarania jej mandatem 200
    > zł i 6 punktami? Kobietę tę znaleźli kilka godzin po zdarzeniu u jej
    > koleżanki w stanie po zażyciu silnych środków psychotropowych, więc
    > pozostawili jej wezwanie na posterunek na następny dzień, gdzie sprawa
    > zakończyła się wspomnianym postępowaniem mandatowym. Pijanego też tak
    > się traktuje?

    A nie bylo czasem tak, ze za spowodowanie kolizji mandat, a za reszte
    (czyli ucieczke z miejsca zdarzenia) wniosek do sadu? Tylko pewnie to
    juz poza antena...

    > Pominę już znane mi zdarzenia z dalszej przeszłości, w których
    > podejrzany, mimo że uciekł z miejsca zdarzenia i zgłosił się na policję
    > po kilku czy nawet kilkunastu godzinach wcale nie był potraktowany ani
    > przez policje ani przez sąd jak ktoś, kto mógł być w trakcie zdarzenia
    > nietrzeźwy.

    Ciezko powiedziec. Pytac nalezaloby raczej tych policjantow. Mozliwe, ze
    jest dowolnosc potraktowania - zglosil sie sam, wiec wykazal dobra wole
    i daje sie nizszy wymiar kary.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 134. Data: 2011-09-21 16:06:51
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-21 08:26, Andrzej Lawa pisze:

    > Też bez sensu - ma ktoś np. na ciężarówki i autobusy, ale tymi pojazdami
    > posługuje się wyłącznie zawodowo i są to pojazdy firmowe, a prywatnie
    > jeździ rowerem.

    Dzisiaj przy kalkulacji ubezpieczenia tez sa podpunkty dotyczace
    rocznych przebiegow, uzywania pojazdow w sportach itp. Jaka roznice
    poszkodowanemu robi czy doznal szkody od prowadzacego samochod firmowy
    czy prywatny? Zadna... A ze prywatnie po pracy ktos jezdzi rowerem -
    jego wybor.

    > Albo ktoś ma licencję pilota i pracuje dla LOTu... I co, miałby
    > prywatnie płacić za ubezpieczenie OC za B767??

    Tu sie nie wypowiadam, bo nie mam ani licencji pilota ani nie mialem
    stycznosci z tego typu ubezpieczeniami. ZTCW to inna kategoria nieco
    jest, ktorej PJ nie obejmuje ;)

    > Nie ma potrzeby, bo każdy pojazd dopuszczony do ruchu musi być ubezpieczony.

    Dokladnie w ten sam sposob dzialaloby ubezpieczenie dla posiadaczy PJ.
    Ja nie widze roznicy. Kazdy posiadajacy PJ musi byc ubezpieczony.

    > [ciach]

    > Primo: ROTFL
    > Secundo: to i za "nóż" płacisz niższe ubezpieczenie.
    >
    > [ciach]

    > Praktyczność powinna uwzględniać wszystkie koszta... Aczkolwiek jeśli
    > faktycznie jakiś pojazd jest czasowo nieużywany, to powinna być
    > możliwość czasowego jego wyrejestrowania i przerwania ubezpieczenia.
    > Skądinąd postulat wielu motocyklistów, których rumaki stoją zimą nieużywane.
    >
    > [ciach]

    No wlasnie. Tak samo posiadacze "youngtimerow" (co bylo poruszane na
    grupie) maja samochod, ktory czeka na odrestaurowanie, albo chcemy
    odkupic od dziadka z szopy i pojawia sie problem niezaplaconego przez 15
    lat ubezpieczenia...

    > Tylko że poprawienie dla ciebie jednego pogorszyłoby sytuację dla
    > milionów innych.

    Hmmm. No chyba nie tylko dla mnie jednego. Znam wielu ludzi majacych
    wiecej niz 1 samochod, majacych cabrio, motocykl, samochod do
    odnowienia, samochod po wypadku itp.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 135. Data: 2011-09-21 16:10:19
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-20 23:30, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 20 Sep 2011 23:26:35 +0200 osobnik zwany ToMasz
    > wystukał:

    > bzdura, praca więźniów jest nieopłacalna

    W kopalni stalaby sie szybko oplacalna :)
    Ilu straznikow i sprzetu potrzebujesz przy windzie do wyjscia? ;)
    Ale od razu podniosa sie glosy, ze to niehumanitarne, sprzeczne z
    prawami czlowieka, etc...

    --
    venioo
    GG:198909

  • 136. Data: 2011-09-21 16:12:53
    Od: venioo <p...@o...eu>

    > Dawaj konkretny przykład :-P
    >
    > Tak serio: nawet przy Twoim założeniu coś nie mogę wymyśleć sytuacji
    > powstania szkody bez wykroczenia.

    Zastrzelisz kierowce autobusu, a ten wjezdza w stacje benzynowa przy
    drapaczu chmur - biurowcu w godzinach pracy. Tysiac trupow :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 137. Data: 2011-09-21 16:14:54
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-09-20 22:15, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Dawaj konkretny przykład :-P
    >
    > Tak serio: nawet przy Twoim założeniu coś nie mogę wymyśleć sytuacji
    > powstania szkody bez wykroczenia.

    Cofając na parkingu uderzam w murek i powstaje szkoda. Było wykroczenie ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 138. Data: 2011-09-21 16:32:42
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-09-21, Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won> wrote:

    > Cofając na parkingu uderzam w murek i powstaje szkoda. Było wykroczenie ?

    Art. 23.
    Kierujący pojazdem jest obowiązany: przy cofaniu ustąpić
    pierwszeństwa innemu pojazdowi lub uczestnikowi ruchu i zachować
    szczególną ostrożność, a w szczególności:
    a) sprawdzić, czy wykonywany manewr nie spowoduje zagrożenia bezpieczeństwa
    ruchu lub jego utrudnienia,
    b) upewnić się, czy za pojazdem nie znajduje się przeszkoda; w razie
    trudności w osobistym upewnieniu się kierujący jest obowiązany zapewnić
    sobie pomoc innej osoby.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 139. Data: 2011-09-21 16:34:53
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-09-21, venioo <p...@o...eu> wrote:

    > Zastrzelisz kierowce autobusu, a ten wjezdza w stacje benzynowa przy
    > drapaczu chmur - biurowcu w godzinach pracy. Tysiac trupow :)

    Będą jakieś wykroczenia budowlane albo się nie zapali ;-P

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 140. Data: 2011-09-21 20:53:49
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-09-21 15:55, venioo pisze:
    > A nie bylo czasem tak, ze za spowodowanie kolizji mandat, a za reszte
    > (czyli ucieczke z miejsca zdarzenia) wniosek do sadu?
    A nie było.
    > Tylko pewnie to juz poza antena...
    A to niby po co poza anteną? Żeby pokazać, że nic nie grozi za ucieczkę
    gdy grozi? Raczej wygląda na to, że właśnie nie groziło.

    > Ciezko powiedziec. Pytac nalezaloby raczej tych policjantow. Mozliwe, ze
    > jest dowolnosc potraktowania - zglosil sie sam, wiec wykazal dobra wole
    > i daje sie nizszy wymiar kary.

    Ale tu nie było żadnej kary za ucieczkę.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __