-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Arek <a...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :( - OT
Date: Tue, 20 Sep 2011 15:49:20 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 79
Message-ID: <j5a5l0$pgl$1@inews.gazeta.pl>
References: <j4s3gc$26l$1@inews.gazeta.pl>
<a...@y...googlegroups.com>
<j4sgce$8p0$1@inews.gazeta.pl> <9...@p...pl>
<j59das$ei8$1@inews.gazeta.pl> <6...@p...pl>
NNTP-Posting-Host: fjh83.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1316526561 26133 83.13.241.83 (20 Sep 2011 13:49:21 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Sep 2011 13:49:21 +0000 (UTC)
X-User: kazik.ucho
In-Reply-To: <6...@p...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:6.0.2) Gecko/20110902
Thunderbird/6.0.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2399710
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-09-20 12:50, RoMan Mandziejewicz pisze:
>> Oczywiście test jest do dupy, tak samo jak Twoje porównanie, bo
>> uderzenie jest pod kątem prostym. W przypadku TU, kąt był trochę
>> inny.
>
> Jasne. A górna część samolotu jest przystosowana do lądowania. Na
> bagnie szczególnie.
Ja w przeciwieństwie do Ciebie, nie jestem w tej kwestii takim specem.
Cytat z wypowiedzi jakiegoś profesora fizyki (możliwe, że oszołom):
"Kabina pasażerska przy znanych parametrach prędkości i przyspieszeń nie
mogła się rozpaść na więcej, niż dwie lub trzy części. Znana energia
kinetyczna płatowca nie wystarcza do rozerwania kadłuba na ogromną ilość
części; nieznany fizyce byłby też proces, sposób takiej dezintegracji."
http://tnij.org/nhuo
ale to jakiś "zwyczajny" profesor więc może się nie zna, ja nie potrafię
tego zweryfikować.
>>> Samochody projektuje się, żeby chroniły ludzi w razie zderzenia.
>>> Samoloty nie projektuje się i nie testuje z uwzględnieniem możliwości
>>> zderzenia, bo przestałyby latać.
>> Za to projektuje się tak aby przy dowolnym kontakcie z przeszkodą
>> rozsypywały się na miliony części. Nie pozostawiając nawet śladu
>> uderzenia na przeszkodzie.
>
> Twoim zdaniem nie bylo śladów?
Może nie widziałem, możesz pokazać ślad jaki pozostawiło 70 ton
rozpędzonego do ok 300km/h żelastwa w miękkich bagnach?
>> To pewnie jakaś funkcja ochronna dla obiektu z którym potencjalnie
>> taki samolot musiał by się zderzyć. W samochodach nazywa się to
>> ochrona pieszych. Kto by pomyślał, że Rosjanie tyle lat temu coś
>> takiego montowali w samolotach.
>
> Na szczęście mamy dostęp do telewizji. I możemy pooglądać różne
> programy o katastrofach lotniczych. I widzimy, jakie są skutki tych
> katastrof.
To prawda, możesz dać linka do podobnego uderzenia w ziemię samolotu z
takimi skutkami?
Pierwsze z brzegu:
http://static1.money.pl/i/h/35/f124195.jpg
http://p.web-album.org/80/65/80658838b6b9084b6556fca
569abda55a,4,0.jpg
http://p.web-album.org/db/39/db390a630829232594667d0
bfa053792a,4,0.jpg
http://p.web-album.org/b2/83/b283f400cb460b42100319b
eacf78aefa,4,0.jpg
Wszystkie cholery, łamią się, pękają, ale nie rozpadają.
I druga sprawa, możesz dać linka do drugiej takiej katastrofy, gdzie
nikt nie przeprowadził śledztwa wyjaśniającego przyczynę? Chodzi o takie
podstawowe rzeczy jak sekcja zwłok, dokumentacja fotograficzna, badanie
wraku. Kurde w przypadku zwykłej kolizji samochodowej robi się bardziej
drobiazgowe wyjaśnienia.
>> Ale to tylko rosyjskie samoloty tak mają, bo amerykański samolot potrafi
>> walnąć przy pełnej prędkości w prostopadłą przeszkodą, i nie rozsypuje się.
>
> Jasne. Pokaż samolot, który uderzył w Pentagon.
Jak masz link to chętnie bym pooglądał.
> Pojechałeś po bandzie tak, że hel z Maciarewiczem wysiadają.
Nie ma jak argumentacja MAK, dlaczego spadł? Bo uderzył w brzozę, a skąd
wiadomo, że uderzył w brzozę? No przecież spadł. Na swój sposób nawet
zabawne.
Ale jak już wojujesz Macierewiczem, specjaliści z FAA oraz NASA pewnie
też jeżdżą po bandzie, bo nie oglądają TVN'u?
http://tnij.org/nht9
A.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.09.11 15:54 Arek
- 20.09.11 17:06 Michał Baszyński
- 20.09.11 17:23 DoQ
- 20.09.11 18:00 Bydlę
- 21.09.11 08:45 Arek
- 21.09.11 09:00 Andrzej Lawa
- 21.09.11 10:28 Michał Baszyński
- 21.09.11 12:39 Andrzej Lawa
- 21.09.11 16:54 RoMan Mandziejewicz
- 26.09.11 13:00 Arek
- 26.09.11 13:09 RoMan Mandziejewicz
- 26.09.11 18:40 jerzu
- 27.09.11 08:22 Arek
- 27.09.11 08:24 Arek
- 27.09.11 09:55 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-02 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-02 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-02 Poznań => Senior PHP Developer <=
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-12-02 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=