eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny szybki i bezpieczny :(Re: Kolejny szybki i bezpieczny :(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: DoQ <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :(
    Date: Sat, 17 Sep 2011 12:11:38 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <j51rrb$1r8$1@mx1.internetia.pl>
    References: <j4s8na$k10$1@news.onet.pl> <j4skr3$l25$1@inews.gazeta.pl>
    <j4tsp0$kqt$1@inews.gazeta.pl> <j4v4c9$h2u$1@inews.gazeta.pl>
    <j4v9kn$2ib$1@inews.gazeta.pl> <j4vfgg$jk4$1@inews.gazeta.pl>
    <j4vg22$a4e$1@mx1.internetia.pl> <j4vged$mlu$1@inews.gazeta.pl>
    <j4vikt$rd7$1@mx1.internetia.pl> <j4vjm6$2e1$1@inews.gazeta.pl>
    <j4vjse$4jm$1@mx1.internetia.pl> <4e737efe$1@news.home.net.pl>
    <j50cj3$a7v$1@mx1.internetia.pl> <4e7455ef$1@news.home.net.pl>
    <4e745e36$1@news.home.net.pl> <4e745feb$1@news.home.net.pl>
    <j51nic$4u9$1@mx1.internetia.pl> <4e7462b4$1@news.home.net.pl>
    <j51o14$4u9$2@mx1.internetia.pl> <4e746770$1@news.home.net.pl>
    <j51pvi$kef$1@mx1.internetia.pl> <4e746e89$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178-36-153-32.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1316254379 1896 178.36.153.32 (17 Sep 2011 10:12:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 17 Sep 2011 10:12:59 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4e746e89$1@news.home.net.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.22) Gecko/20110902
    Thunderbird/3.1.14
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2399057
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 17-09-2011 11:54, Andrzej Lawa pisze:
    >> Są, miejscy mistrzowie prostej. Do pierwszego łuku
    > Umiejętność szybkiej jazdy oznacza m.in. umiejętność odpowiedniego
    > zmniejszenia prędkości przed zakrętem.>
    > Nie mów mi, że wg. ciebie ewentualne zmniejszenie prędkości powinno mieć
    > miejsce już na zakręcie?

    A skąd ma wiedzieć że to "zakręt" przed którym trzeba zwolnić ? Dla
    niego pewnie był to (jak sam stwierdziłeś) "ŁUCZEK".

    >> czy hamowania awaryjnego.
    > Spowodowanego wymuszeniem przez jeżdżącego na ślepo?

    Ale jesteś w stanie wyobrazić sobie, że można sprowokować sytuację
    której absolutnie nie przewidzisz i zajedziesz mi drogę?

    >> Oczywiście, że nie jeszcze zawsze zgodnie z limitem.
    >> A teraz pytanie do ciebie - czy powyższe potwierdzenie, jest
    >> równoznaczne z czterokrotnym przekroczeniem w miejscach nieszczególnie
    >> do tego przeznaczonych?
    > Przekroczenie to przekroczenie.
    > Wg. twoich własnych norm jeśli pojedziesz 70 tam gdzie wolno 50 to jak
    > jakiś kapelusznik wjedzie na ślepo na skrzyżowanie i zdążyłby z niego
    > zjechać gdybyś ty jechał 50, to będzie to twoja wina bo przecież
    > zmierzył odległość i policzył, że przy 50km/h nie zdążysz dojechać do
    > skrzyżowania zanim on z niego zjedzie.

    Przekroczenie to przekroczenie? Czytasz czasem co piszesz? :)
    Odróżniasz sytuację, kiedy jedziesz 80/50 gdy jesteś w stanie wytracić
    tę prędkość i/lub ominąć bezpiecznie kapelusznika od sytuacji gdy
    jedziesz 180/50, kiedy w zasadzie nie ma na to czasu i miejsca? Jesteś w
    stanie wyobrazić sobie ew. skutki niepowodzenia wykonania tych manewrów
    przy jednej i drugiej sytuacji?


    Pozdrawiam
    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: