-
Data: 2011-09-17 12:36:02
Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :(
Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Powitanko,
> Bo - jak się domyślasz, człowiek nie jest ani najfajniejszym, ani
> najdłużej panującym stworzeniem na trzeciej planecie od słońca...
Tylko czlowiek stworzyl medycyne, tylko czlowiek stworzyl technike,
potrafil wydluzyc zycie o 100% w ciagu 200lat itd. Wreszcie tylko
czlowiek jest sklonny do poswiecen, nawet zycia, dla blizniego, potrafi
chronic sie i przeciwdzialac skutkom niebezpieczenstw.
No i potrafi grac na gitarze;-)
> Nie śmieszy cię zrzucanie winy na: barierę, drzewo, słońce, innego
> kierowcę, ptaszka, termin zebrania (itd., itp.) w sytuacji, gdy winny
> jest kierowca, bo to on podjął działania i to złe?
Ja wogole nie rozwazam tutaj kwestii winy kierowcy. Od tego sa sady,
sumienie, Bog, nie ja. Specjalnie nie ciesze sie z czyjes smierci nawet
jesli na nia zasluzyl. Moge najwyzej zrozumiec, czy nawet zaakceptowac,
ze ktos inny odczuwa ulge z powodu wyeliminowania sie idioty. Ja jedynie
zauwazam fakt, ze przy okazji gina tez niewinni ludzie. Bardzo czesto
kierowca-sprawca wychodzi calo, a ginie pasazer/inny uczestnik ruchu.
Tak wlasnie bylo w przypadku mlodego Zientarskiego, czy Otylii
Jedrzejczak. Tu zaraz ktos napisze, ze ich ofiary tez sa winne, tylko co
to ma do rzeczy.
> Tak, ale ludzkość uznała, że jest gotowa płacić tę cenę
Nie, ludzkosc uznala, ze ludzie sa omylni i w zwiazku z tym samochody
produkuje takie, by chronic przed wypadkiem lub przynajmniej
zminimalizowac skutki. Zarowno idiote, jak Bogu ducha winna rodzinke
jadaca na wakacje, ktora postanowil zabic idiota wyprzedzajac na
trzeciego. Nasz miejski inzynier ruchu uwaza producentow samochodow za
idiotow i prowadzi wlasna polityke. Oni mu strefy kontrolowanego
zgniotu, to on im pokaze, ze z betonem nie wygraja, a co!
Mozesz uwazac sie za doskonalego, nieomylnego kierowce, ale pewnie pasy
zapinasz, a i pewnie poducha jest i moze ABS. To traktujesz jako
oczywistosc, ale juz dosyc proste zabezpieczenia w najbardziej
niebezpiecznych punktach drogi uwazasz za ekstrawagancje. Jakby jakis
idiota zepchnal cie na drzewo, to pewnie bys inaczej pisal, albo
napisaliby Tobie... na nagrobku.
> Przecież jeśłi jakiś kompletny idiota wpakował się czołowo na beton z
> prędkością parę razy przezwyższającą dozwolną w tym miejscu mimo
> wyraźnego oznakowania, to znaczy, że ten debil słusznie usunął
> swoją pulę genów z tej planety.
Moze i racja, pod warunkiem np. ze nie osierocil dieci. Chcesz je dobic?
> I należy się cieszyć, że zabił siebie pakując się w beton, a nie
> uszkodził czy zabił kogoś innego, w kogo by się wpakował bez betonu!
A jesli zabil pasazera? To nie samolot, tu nie da sie przejac sterow.
W tych miejscach mogly zderzyc sie z pojazdem jadacym w tym samym
kierunku. Moze byc to bardzo niebezpieczne, ale tak mi sie wydaje, ze
mniej niz zderzenie z betonem. Wystarczy kawal wyprofilowanej stali
osadzonej w podlozu. Samochod do kasacji, kierowca niepredko bedzie w
stanie prowadzic cos wiecej niz "balkonik", ale bedzie mial mozliwosc
opowiedziec innym jakim jest idiota i do MadiaMarkt go nie wpuszcza;-)
> (zauważ, że dowodu nie trzeba, gdyż ten idiota JUŻ się wpakował w ten
> beton mimo znaków informujących i zakazujących, więc gdyby nie beton, to
> rozjechałby bogu ducha winnego człeka, który akurat nie zamierzał nikogo
> krzywdzić)
Beton umieszcza sie czasem WZDLUZ drogi, wlasnie w celu o jakim piszesz
- ochrony pieszych/rowerzystow.
> Bzdura - pisałem kiedyś o tym (tu lub na pręgu): w dwóch miejscach w DC
> były wymalowane pasy i stały znaki nakazujące zjazd na jeden pas.
> Pisałem wówczas, że gdyby władzy zależało na tym, by naprawdę nikt nie
> łamał tych zasad zwężenia (a były tam notorycznie łamane), to postawiłby
> betonowe zapory.
Ja poprostu nie wpuszczam cwaniakow wciskajacych sie z wysepki, premiuje
tych co jada do konca pasa i dopiero wtedy wlaczaja sie do ruchu. W 1
miejscu widzialem kraweznik wmontowany w wysepke i to mi sie podoba,
walor edukacyjny zapewniony bez ofiar.
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:
> (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com
Następne wpisy z tego wątku
- 17.09.11 12:45 Pawel \"O'Pajak\
- 17.09.11 13:04 Gotfryd Smolik news
- 17.09.11 14:29 masti
- 17.09.11 14:31 masti
- 17.09.11 14:31 Irokez
- 17.09.11 15:39 Bydlę
- 17.09.11 20:38 Matt
- 17.09.11 23:07 kakmar
- 18.09.11 00:53 Bydlę
- 18.09.11 00:54 Bydlę
- 18.09.11 08:37 Andrzej R
- 18.09.11 11:56 Pawel \"O'Pajak\
- 18.09.11 12:33 Pawel \"O'Pajak\
- 19.09.11 08:21 Andrzej Lawa
- 20.09.11 08:54 Arek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=