  • Data: 2014-05-05 21:58:04
    Temat: Re: Kolejny raz :) dualsim - co wybrać?
    Od: "jakson" <j...@e...org> szukaj wiadomości tego autora

    > 3G Network HSDPA 850 / 1900 / 2100
    > Speed HSDPA 14.4 Mbps, HSUPA 5.76 Mbps
    > Internal 4 GB ROM, 1 GB RAM

    Rzeczywiscie nie ma jeszcze wersji z UMTS900...

    Myslalem, ze nowe modele smartfonow beda
    z automatu wyposazone w standard czterozakresowy
    (850/900/1900/2100).

    > i nie ma dual standby wg opisu z gsmarena, ale to jest akurat mniejszy

    A Moto G ma dual standby?
    Ale "czy naprawde ma" a nie "czy ma wg gsmarena".

    > ja bym mimo wszystko wybral cos innego.

    A juz sie ucieszylem, ze wymienili Mediateka na Snapdragona
    i droga do Androida 4.3 / 4.4 stoi otworem...

    No nic - szukam dalej.