eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny przełom w e-pojazdach :-)Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Date: Thu, 1 Jun 2017 12:07:57 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <ogop1s$nd5$1@node1.news.atman.pl>
    References: <c...@g...com>
    <oggo14$mqd$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <oggof8$mqd$4@node1.news.atman.pl> <oggon0$qra$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <oggos6$mqd$6@node1.news.atman.pl> <oggrs3$t3j$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <oggs64$req$1@node1.news.atman.pl> <oghbj7$963$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <b...@g...com>
    <oghd93$a9l$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <oghri7$7fi$9@node1.news.atman.pl>
    <592d38e6$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <ogjf2b$ptn$6@node2.news.atman.pl> <ogjr8o$r8m$1@node1.news.atman.pl>
    <ogjsi0$rsm$1@node1.news.atman.pl> <ogko87$q1c$1@node1.news.atman.pl>
    <oglkik$jnj$1@node1.news.atman.pl> <ogmglv$hmi$2@node1.news.atman.pl>
    <ogmigc$9ai$1@node2.news.atman.pl> <ogmrjq$thc$1@node1.news.atman.pl>
    <ogo889$s6j$2@node2.news.atman.pl>
    <592fcd00$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <ogol4r$e4l$1@node1.news.atman.pl>
    <592fdd54$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1496311676 23973 83.142.196.21 (1 Jun 2017 10:07:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Jun 2017 10:07:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.1.1
    In-Reply-To: <592fdd54$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2606411
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 01.06.2017 o 11:24, J.F. pisze:

    >> A my projektując system globalny to się zajmujemy "srednio" czy tym,
    >> ze akurat na zadupiastej stacji Radka akurat 5 samochodów na raz
    >> podjechało, bo akurat msza się skończyła?
    >
    > W tym globalnym systemie sa takie stacje, gdzie jest duzy ruch, i one
    > wcale nie musza byc jakies duze.

    Ale zwykle mają więcej niż 4 dystrybutory i 1 kasę. A o takiej mówił
    Rafał. Więc nie. To że teoretycznie mogłaby obsłużyć i 1000 aut nie
    oznacza, że tyle obsługuje. Bo po prostu nie ma takiego popytu.

    >>> 1000/dobe to jest pojazd przy kasie co ~1.5 minuty.
    >> Bo jak wiadomo ruch jest całą dobę. Byłeś kiedyś na przeciętnej stacji w
    > nocy? Piwo się tam tankuje.
    >
    > Ale ja nie pisze o przecietnej stacji.

    Rozumiem - więc przejście na elektryki jest zupełnie nierealne, bo radek
    widział gdzieś jedną mała stację w zadupiu górnym gdzie było 5 razy
    więcej klientów niż na przeciętnej. I w sumie dałoby się wszystko
    ogarnąć, gdyby nie ta jedna wyjątkowa stacja - tam się podzieli przez
    zero i dlatego cały system się wyjebie;)

    > Nie ma hotdoga, to i kasa szybciej obsluguje i stacja mniejsza :-P
    >
    > Ale druga kasa i hotdog az tak bardzo stacji nie powiekszaja :-)

    Ale to wszystko nie ma znaczenia, bo klientów jest ile jest i jak
    postawisz nawet dwa razy więcej dystrybutorów które mogłyby obsłyżyć
    2000 samochodów na dobę, to i tak średnio przyjedzie 200. Tak to działa.
    Więc to, że przeciętna stacja wymiany akumulatorów nie miałby miejsca na
    2000 akumatorów nie ma żadnego znaczenia.

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: