  • Data: 2017-06-02 00:41:42
    Temat: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-01 o 21:21, Shrek pisze:

    > Ale co się nie zgadzasz? Nie wychodzi 200 na stację?

    Co najwyżej statystycznie.

    > Ale nie ma to nic do rzeczy. Jak obliczasz na przykład ile energii mussi
    > wyprodukować energertka żaby system działał, to się liczy ile średnio
    > się zużywa. A nie że jakby każdy odpalił kuchenkę elektryczną i czajnik
    > to było by tego tyle, że w chuj. A ty właśnie tak próbujesz rozpatrywać
    > globalny problem przez pryzmat jakieść stacji w zadupiu górnym, gdzie
    > zobaczyłeś jak się wszystkie 5 samochodów spotkało.

    Problem w tym że ta stacja nie jest na zadupiu i ruch ma dokładnie
    taki jak podałem. Stacja ma cztery stanowiska na osobowe, dwa na
    ciężarowe i jest tłok. Pomimo że prawie na przeciwko jest duża stacja
    osiem stanowisk na osobowe, dwa z gazem i nie pamiętam ile dla
    ciężarowych. Pytanie po co taką dużą budowali skoro twierdzisz
    że tylko dwieście aut na dobę ? Idiotą był inwestor czy internetowy
    ludzik który sobie ubzdurał że skoro średnia jest dwieście to
    mięcej tam nie przyjeżdża ?

    A kas na tej "mojej" stacji jest dwie. :-)