    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Date: Thu, 1 Jun 2017 10:56:57 +0200
    <oggnti$qb6$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <oggo14$mqd$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <oggof8$mqd$4@node1.news.atman.pl> <oggon0$qra$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <oggos6$mqd$6@node1.news.atman.pl> <oggrs3$t3j$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <oggs64$req$1@node1.news.atman.pl> <oghbj7$963$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <b...@g...com>
    <oghd93$a9l$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <oghri7$7fi$9@node1.news.atman.pl>
    <592d38e6$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <ogjf2b$ptn$6@node2.news.atman.pl> <ogjr8o$r8m$1@node1.news.atman.pl>
    <ogjsi0$rsm$1@node1.news.atman.pl> <ogko87$q1c$1@node1.news.atman.pl>
    <oglkik$jnj$1@node1.news.atman.pl> <ogmglv$hmi$2@node1.news.atman.pl>
    <ogmigc$9ai$1@node2.news.atman.pl> <ogmrjq$thc$1@node1.news.atman.pl>
    <ogo86s$s6j$1@node2.news.atman.pl> <ogoic3$k83$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 01.06.2017 o 10:13, RadoslawF pisze:

    > Pohuj podajesz wyliczenia z kosmosu ?

    Co masz z kosmosu - ilośc aut w PL, ilość stacji?

    > Skoro kiedy tankuje na małej stacji na osiedlu i przez pięć
    > minut mojej obecności przewija się pięć, sześć aut to
    > wiesz gdzie możesz wsadzić takie wyliczenia.

    Ty sobie możesz swoje wylicznia w dupę wsadzić. Stałeś tam cały dzień na
    tej przecietnej stacji? Statystycznie na stacji masz 200 aut dziennie
    (statystycznej). Ty na swojej małej stacji masz 5 razy więcej - niby
    skąd na małej stacji 5 razy więcej klientów niż przeciętnej?

    > I dlatego nie są popularne i szybko nie będą.

    No nie będą. Ale nie zminia to tego, że system wymiennych akumulatorów
    da się ogarnąć. Po prostu na razie nie warto.

    Shrek.