  • Data: 2017-12-20 20:45:37
    Temat: Re: Kolejny przekręt w branży samochodowej
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/20/2017 7:43 PM, RadoslawF wrote:
    > Skoro kupowali samochody smrodzące to chyba na braku smrodu im
    > nie zależy.

    Nie, to tylko hipokryci. Im zależy żeby INNI nie truli. Sami mają 4.0 z
    wycietym katalizatorem, lejącymi wtryskami, zaczopowaną turbiną i
    koszulkę z orzełkiem wyklętym.

    > I nie wiem jakim fanatykiem trzeba być aby wierzyć że jest ich mniej
    > niż bogatych jeżdżących wózkami akumulatorowymi lub nowymi i drogimi
    > autami prawie ekologicznymi.

    Postep sie dokona tak czy inaczej bez wzgledu na kwiczenie propagandy
    tej czy innej. Jedyny problem obecnie to czy litu wystarczy dla
    wszytkich i czy znajdziemy gdzieś więcej neodymu. Spodziewam się że moj
    następny nie, ale zanastępny będzie już elektryczny lub przynajmniej
    hybrydowy. Istotne jest że nie truje lokalnie. Fabryka może sobie
    wewnatrznie truć z prostego powodu: ją można łatwiej filtrować niż
    milion samochodów.

    A problem wiekszości suwerena rozwiązuje się ustawowo: np. od dzisiaj
    powyżej 2 litrów nie da się wjechac do miasta. McDonaldy, dyskoteki i
    sklepy z odziezą sportową będa musiały się wynieść na przedmieścia.
    Zaznaczam że właśnie tak obecnie rozwiązujemy problem palenia śmieciami
    w piecach. Jesteś przeciw zakazowi palenia smieciami? Dużej różnicy nie
    ma jeśli trzeba wpuszczać śmierdzące diesle do miasta. A jakoś zakaz
    palenia smieciami popiera *nawet* suweren.