  • 71. Data: 2014-06-05 07:51:08
    Temat: Re: Kolejny pijak za kolkiem
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    Thursday, June 5, 2014, 7:29:22 AM, you wrote:

    > W takim razie żeby być w temacie grupy ja biorę twój samochód. Przecież
    > nie jesteś od niego uzależniony, więc nie ma problemu;)

    Znaczy zapowiadasz kradzież mojego samochodu? A może chcesz go kupić?
    :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 72. Data: 2014-06-05 07:54:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Jun 2014 07:51:08 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello Shrek,
    >
    > Znaczy zapowiadasz kradzież mojego samochodu? A może chcesz go kupić?
    > :P

    Kuracje odwykowa zapowiada, nie kradziez :-P

    A leczenie z nalogu musi kosztowac :-)

    J.

  • 73. Data: 2014-06-05 07:56:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 05 Jun 2014 07:37:37 +0200, Mirek Ptak napisał(a):
    > Dnia 2014-06-04 15:17, *k...@g...com* napisał, a mnie coś
    > Mnie szynka uzależniła i mogę ją jeść codziennie :)

    Nie chodzi o to ze mozesz, tylko ze musisz. Jak szynki zabraknie, to
    co - zrobisz awanture w sklepie czy zone pobijesz ? :-)

    J.

  • 74. Data: 2014-06-05 08:09:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Thursday, June 5, 2014, 7:54:42 AM, you wrote:

    > Kuracje odwykowa zapowiada, nie kradziez :-P
    > A leczenie z nalogu musi kosztowac :-)

    Mój ssskarb! Nie oddam!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 75. Data: 2014-06-05 08:14:47
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 4 Jun 2014 02:23:14 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:

    >Już każdy dorosły statystycznie wypija jedno piwo codziennie.

    Statystycznie to ja z moim kotem mamy po trzy nogi.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 76. Data: 2014-06-05 09:02:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-06-05 07:51, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Znaczy zapowiadasz kradzież mojego samochodu? A może chcesz go kupić?
    > :P

    Zabrać po prostu - jak zaprotestujesz to jesteś samochodoholikiem:P A
    jak nie chcesz być pezrobotnym to pracoholikiem - prawda, że proste;)

    Shrek.

  • 77. Data: 2014-06-05 09:28:34
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu środa, 4 czerwca 2014 15:17:03 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Szynka nie uzależnia a alkohol uzależnia. Tym się różnią te dwa składniki diety.
    jak będziesz jadł codziennie tylko szynkę to po tygodniu patrzeć na szynkę nie
    będziesz mógł. Jak alkoholik patrzy po tygodniu chlania na wódę to ona jest dla niego
    przecudnej urody. Nawet jak z denaturatu będzie zrobiona. Za to na wodę nie będzie
    mógł patrzeć. Wiesz ze alkoholicy nie piją wody ani płynów bezalkoholowych na bazie
    wody? Pewno nie wiedziałeś. To już wiesz. To nie picie wody jest co prawda w bardzo
    zaawansowanym alkoholizmie, ale jest.

    ...a gdyby tak niektorym dostep do netu zabrac? W koncu uzaleznia i oglupia gorzej
    niz woda..., a jeszcze wypadek mozna spowodowac np. sprawdzajac newsy na smartfonie
    podczas jazdy ;)

    WS

  • 78. Data: 2014-06-05 11:24:10
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    hisjusz pisze:

    > Przeczytaj ze zrozumieniem:
    > "
    > Lek. Marta Hat
    > Sta?ysta/Rezydent, Krak?w Podg?rze
    > Witam!
    > S?usznie, ?e niepokoi si? Pani si? o swojego m?a, poniewa? wypijanie
    > codziennie kilku piw jest zastanawiaj?ce. Alkoholik to nie tylko osoba,
    > kt?ra upija si? do nieprzytomno?ci, ale te? takie osoby, kt?re
    > codziennie wypijaj? nawet lampk? wina przez d?ugi okres czasu.
    > "

    czyli tak mniej wiecej połowa Francuzów i Włochów......

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 79. Data: 2014-06-05 11:28:06
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    k...@g...com pisze:
    > W dniu ?roda, 4 czerwca 2014 10:16:26 UTC+2 u?ytkownik hisjusz napisa?:
    >
    > P? litra to w zasadzie najmniejsza dawka jak? mo?na kupi?. Jak komu? smakuj? lody
    to ?eby by? zadowolonym nie zjada od razu p? litra lod?w. Jak kto? kupi p? litra piwa
    to jako? szkoda wypi? pi?? ?yk?w dla smaku a reszt? wyla?, a przechowa? otwartej
    butelki si? nie da. Piwni alkoholicy s? bardzo po??dani dla wszystkich rz?d?w.
    Alkoholicy maj? tylko jeden cel w ?yciu. Zdoby? alkohol. Nie maj? ?adnych innych
    marze?, aspiracji. Jako niewolnicy s? idealni. Nie podlegaj? tak szybkiej
    biodegradacji jak po w?dzie. Mo?na nimi sterowa?. Kupuj? alkohol za w?asne pieni?dze.
    Zanim zaczn? chorowa? ze staro?ci i by? du?ym obci??eniem dla bud?etu kituj?. Maj?
    dla rzadu du?o plus?w dodatnich. Maj? i plus ujemny. Kosztuj? bud?et wi?cej ni?
    przynosz? dochodu z akcyzy i innych podatk?w zwi?zanych z alkoholem.
    ale pierdzielisz......

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 80. Data: 2014-06-05 11:35:37
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    J.F. pisze:
    > Dnia Thu, 05 Jun 2014 07:37:37 +0200, Mirek Ptak napisa?(a):
    >
    > Nie chodzi o to ze mozesz, tylko ze musisz. Jak szynki zabraknie, to
    > co - zrobisz awanture w sklepie czy zone pobijesz ? :-)

    Nie starsz- szynki zabraknie? Putin emgargo zniósł?

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.