  • 61. Data: 2014-06-04 21:09:45
    Temat: Re: Kolejny pijak za kolkiem
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "hisjusz" <h...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:538ed237$0$2162$65785112@news.neostrada.pl...

    > Po co ma liczyć ile jest alkoholu w piwie? Najważniejsze że codziennie
    > dostarczana jest dawka substancji którą uzależnia.
    >
    > http://portal.abczdrowie.pl/pytania/2-3-piwa-dzienni
    e-czy-to-juz-alkoholizm

    Przeczytaj do końca, dokładnie i postaraj się zrozumieć. Gdyby każdy
    człowiek pił jedno piwo dziennie i nic więcej - nie było by problemu z
    alkoholikami. Więcej alkoholu jest w kropelkach na serce.

  • 62. Data: 2014-06-04 21:59:13
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Wed, 4 Jun 2014 11:13:48 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > Jego mama nie może pić alkoholu bo jej się mleko w cyckach zważy.

    Przynajmniej by wiedziała, ile dokładnie tego ma.

  • 63. Data: 2014-06-05 00:49:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Jun 2014 01:37:15 -0700 (PDT), k...@g...com
    a potem ma bardzo długi okres przerwy. Z czasem przerwy się skracają. Z reguły taki
    alkoholik w przerwach jest zawziętym wrogiem alkoholu.

    I wypisuje wtedy ze jak ktos sobie lubi sobie codziennie piwo wypic,
    to jest alkoholikiem ?

    Czy jak Cavallino wyzywa innych od alkoholikow ?

    J.

  • 64. Data: 2014-06-05 03:21:05
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 5 czerwca 2014 00:49:24 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Wed, 4 Jun 2014 01:37:15 -0700 (PDT), k...@g...com

    jaki� czas a potem ma bardzo d�ugi okres przerwy. Z czasem przerwy si�
    skracaj�. Z regu�y taki alkoholik w przerwach jest zawzi�tym wrogiem alkoholu.

    > I wypisuje wtedy ze jak ktos sobie lubi sobie codziennie piwo wypic,
    >
    > to jest alkoholikiem ?
    >

    > Czy jak Cavallino wyzywa innych od alkoholikow ?
    >

    > J.

    Strasznie bronisz nałogów. Jesteś jednym z nich? Chyba tak. Dajesz przykład że nie
    warto ruszać gówna bo śmierdzi. Ktoś wypija te kilkanaście litrów spirytusu rocznie
    jakie przypadają na każdego Polka. Jeśli nie ja to znaczy ze inni. Tymi innymi może
    być każdy jak to piwny alkoholik. Oni do pewnego momentu się nie zataczają, nie
    rzygają i nie srają pod siebie. Ale mają jedną cechę wspólną. Chcą podniesienia
    limitu i się strasznie se sobą solidaryzują oceniając tych nie chlających. Na każdego
    z nich przychodzi taki czas jak na tego zatrzymanego. Korzystne dla nie
    nadużywających alkoholu jest to że nałogi nie dożywają do emerytury i jest dla
    normalnych więcej pieniędzy. Skądś się bierze że większość umiera po sześćdziesiątce
    a nieliczni dożywają w przyzwoitej kondycjo do prawie dziewięćdziesiątki. Tak wiem
    dasz zaraz przykład pradziadka co smolił i długo żył.

  • 65. Data: 2014-06-05 06:46:28
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-06-05 03:21, k...@g...com pisze:
    > Oni do pewnego momentu się nie zataczają, nie rzygają i nie srają pod siebie. Ale
    mają jedną cechę wspólną.

    ... potrafia cytować, ciac delimitery, zawijac wiersze i uzywac czytnika
    news.
    Reszta to najwieksze brednie jakie ostatnimi czasy czytałem.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 66. Data: 2014-06-05 07:29:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-06-04 14:21, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nie muszę jeść codziennie szynki :P

    W takim razie żeby być w temacie grupy ja biorę twój samochód. Przecież
    nie jesteś od niego uzależniony, więc nie ma problemu;)

    Shrek.

  • 67. Data: 2014-06-05 07:31:45
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-06-04 15:54, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
    Hiszpanow, co
    > Też nie MUSZĘ :P

    Kurka wodna - patrząc po sobie myślałem, że wszyscy muszą :) - chyba
    zgłoszę się do poradni leczenia uzależnień ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 68. Data: 2014-06-05 07:32:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-06-04 01:21, k...@g...com wrote:

    > Paskudne jest to że w Polsce pojawił się nowy typ alkoholizmu. To alkoholizm piwny.
    jak ktoś wypija pół litra piwa codziennie to jest czynnym alkoholikiem chociaż o tym
    nie wie.

    A jak ktoś pierdoli trzy po trzy na usenecie raz dziennie, to zanczy że
    jest uzależniony od neta:P

    Shrek.

  • 69. Data: 2014-06-05 07:37:37
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-06-04 15:17, *k...@g...com* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Szynka nie uzależnia a alkohol uzależnia. Tym się różnią te dwa składniki diety.

    Mnie szynka uzależniła i mogę ją jeść codziennie :)

  • 70. Data: 2014-06-05 07:43:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 4 Jun 2014 01:37:15 -0700 (PDT), k...@g...com

    > Poczytaj o typach alkoholizmu.

    Nie muszę. Miałem z alkoholikami "praktyki", a nie tylko i wyłącznie jałową
    teorię. Żeby być alkoholikiem trzeba "spełnić" parę podpunktów, a nie tylko
    jeden -- tj. picie codziennie napojów alkoholowych.

    > Jest taki typ że ktoś się uchlewa przez jakiś

    Uchlewa się wypijając jedną lampkę wina lub pół litra browaru?

    > czas a potem ma bardzo długi okres przerwy.
    > Z czasem przerwy się skracają. Z reguły taki alkoholik
    > w przerwach jest zawziętym wrogiem alkoholu.

    Uhm. Jak nie jest wtedy zawziętym wrogiem, to już nie jest alkoholikiem?

    --
    Pozdor Myjk