  • Data: 2014-06-13 14:21:03
    Temat: Re: Kolejny pijak za kolkiem
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 13 czerwca 2014 09:46:47 UTC+2 użytkownik WS napisał:

    > Wymysliles jakas dziwna teorie o "szkodliwym gorzkim" i bodajze znieczulaniu kubkow
    smakowych zimnym ;) i sie je trzymasz...

    > Jesli bedzie to slodki owoc to zjesz?
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Pokrzyk_wilcza_jagoda
    >

    > Ja np. nie przepadam za slodkim, za to lubie gorzkie...
    >
    > od piwa zaczynajac ;) np. "atak chmielu" pinta, nieslodzona kawe i herbata, napar z
    ostrokrzewu paragwajskiego, gorzka czekolada...

    > Co do zimnego i nieodczuwania skaku tez nie zauwazylem - a nie cierpie pic niczego
    o temp. pokojowej - kawa, herb. cieple, reszta schlodzona (prosto z lodowki)

    > Rozumiem, ze nie kazdy musi wszystko lubic, ale dorabiac do tego jakies z palca
    wyssane teorie?

    > WS

    To nie teoria. Jak znajdziesz dwa nie znane ci owoce i będziesz bardzo głodny. I
    jeden będzie gorzki a drugi słodki. To który zjesz? Oczywiście że słodki ale tutaj
    napiszesz że gorzki bo i tak nikt nie sprawdzi.