  • Data: 2014-06-16 15:03:12
    Temat: Re: Kolejny pijak za kolkiem
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 czerwca 2014 14:50:15 UTC+2 użytkownik WS napisał:
> [...]
    jeden będzie gorzki a drugi słodki. To który zjesz? Oczywiście że słodki ale tutaj
    napiszesz że gorzki bo i tak nikt nie sprawdzi.

    > :)
    >

    > Tylko ja mialem na mysli twoja teorie mniej wiecej (z pamieci cytujac) "nie mozna
    lubic gorzkiego, jeli ktos pije piwo to nie dla smaku tylko zawartego w nim alkoholu"

    > wiec to powyzsze pytanie troche bez sensu jest...
    >

    > podobnie gdybym cie spytal. "jesli na pustyni nie bedziesz mial wody tylko slodka
    wisniowke albo gorzkie piwo to co wybierzesz?" ;)

    > Co do smakow nie mozna uogolniac na wlasnym przykladzie...
    >

    > WS
    >

    > PS. nie znaczy to, ze lubie wszystko co gorzkie, np. cykorii nie jadam ;) a i zjesc
    slodkie owoce mi sie dosc czesto zdzarza...

    Chodzi o nie znane ciecze albo owoce. Jak będziesz miał na pustyni wybór pomiędzy nie
    wiadomo dlaczego gorzką wodą a nie wiadomo dlaczego wodą słodką to którą wybierzesz?
    Wiedza że piwo, czekolada, kawa nie są trujące należy do wiedzy powszechnej. Niektóre
    składniki pożywienia są gorzkie i nie są trujące, wiadomo to od bardzo dawna.