    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 6 Jun 2014 00:10:35 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Kolejny pijak za kolkiem
    From: WS <L...@c...pl>

    W dniu piątek, 6 czerwca 2014 00:58:54 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Jesteś alkoholikiem to nie podlega dyskusji. Walisz dziennie pomiędzy
    pięćdziesiątką a setką gorzały. I to od czterdziestu lat. Zapewne jesteś też singlem.
    Żadna normalna baba opoja cuchnącego codziennie piwskiem do łóżka nie wpuści. Lubię
    herbatę. Jak by mi jej zabrakło przez tydzień to mogę pić kawę Inkę. Wodę mogę pić.
    Soki mogę pić. Nie ma herbaty to nie ma. Jak by Tobie butelka piwa wpadła do szamba a
    nie miał byś szans na kupienie drugiej. To wiadrem szambo wybierzesz. Nie od razu. Po
    godzinie, po dwóch.

    Nie masz zielonego pojecia jak to wyglada...nie mozna uogolniac

    Moj wujek (o ktorym wczoraj wspominalem w innym watku) jest alkoholikiem
    odkad pamietam (a pamietam czasy przed stanem wojennym ;) )
    Juz wtedy zaczynal dzien o 2 piw, wieczorem jabole, zaliczyl zamkniety odwyk (nie pil
    2 lata), kilkanascie odtruwan (byc moze ratujacych zycie) itp.
    Obecnie jak ma kase, to wpada w ciad 2-4 tygodniowy - nie trzezwieje - przepija
    wszystko co ma do wydania, pozycza itp.. jak konczy to z miesiac przerwy, pooddaje co
    pozyczyl (co do grosza!) itp.
    Gdybyc mu zaproponowal denaturat to byc w gebe dostal niezaleznie od stanu w jakim by
    byl ;) - zreszta ma stara zakurzona butelke z denat. - uzywa po troche do opalania
    kurczakow po oskubaniu, bo na wszi gazu brak ...
    Pomimo ze to biedny rolnik na rencie, to pije tylko oryginalna wode + piwo, czasem
    nastawial owoce na wino, ale konczylo sie zazwyczaj przed zakonczeniem fermentacji ;)
    ;)

    WS