  • Data: 2014-06-04 11:10:16
    Temat: Re: Kolejny pijak za kolkiem
    Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-04 10:16, hisjusz pisze:

    > Od takiej ilości się zaczyna. W miarę picia dawka rośnie, poczytaj.
    tylko w krajach gdzie naprawdę się nadużywa, są takie skrajne jednostki
    jak Ty i Twoja pani dochtór.
    Niemcom czy Czechom to nie przeszkadza, nawet po piwku mogą w pracy
    walnąć i nikt krzywo nie spojrzy.
    jestem za krajem gdzie wszyscy będą pili po jednym piwie dziennie,
    będzie lepiej jak jest obecnie.