  • Data: 2011-07-21 18:15:18
    Temat: Re: Kolejny mistrz parkowania
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:j08mh1$jgg$1@mx1.internetia.pl...

    > Co w tym dziwnego? Zaopatrzeniowcy zwolnieni są z niektórych zakazów, mają
    > prawo zatrzymać się i wypakować towar. Poza tym ile to mogło trwać?
    > Wystawił parę koszy i pojechał.

    Chyba Cie, DoQ, pogielo. Zwolnieni sa z myslenia? Ciezko stanac tak, zeby
    zostawic przejscie dla pieszych? "Wystawil pare koszy i pojechal" zwykle
    trwa 5-10 minut, albo dluzej. Na mojej ulicy jest zakaz zatrzymywania od
    godz. 6 do 22, ale oczywiscie nie daje sie dostawy do sklepu zrobic przed 6
    i potem stoi pol ulicy, bo dostawczak zajmuje caly pas w jednym kierunku...

    --
    Axel