  • Data: 2011-07-21 11:38:31
    Temat: Re: Kolejny mistrz parkowania
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.07.2011 11:23, Olo pisze:

    > Już napisałem tutaj - zatrudnij się jako dostawca np. pieczywa w
    > piekarni chociaż na jeden dzień i potem wróć potwierdzić swoje pierdy.

    Już lecę się zatrudniać! Cholera, w żadnej piekarni nie chcą mi dać
    tyle, ile dostaję w obecnej robocie... I jeszcze marudzą, że mam za
    wysokie kwalifikacje...

    > Wielu na tej grupie mądrych znawców malkontentów, którym wszystko
    > przeszkadza, a świeży, czysty i pachnący chlebek w sklepie to chcą mieć
    > na czas.

    OK, to mam nadzieję, że ktoś jadący szybko z dostawą ciebie solidnie
    rozjedzie - na pewno docenisz jego wkład w szybkie dostawy i nie
    będziesz miał o to do niego pretensji.

    > Aha - zapomniałem - nie zatrudnisz się, żeby sprawdzić jak to jest
    > zapierdalać cały dzień z towarem (robiąc wszystko, żeby nie dźwigać
    > skrzynek bo wieczorem ręki nie możesz podnieść), TY wiesz lepiej.

    Słuchaj, buraku - mnie to gówno obchodzi, że robota ci ciąży! Znajdź
    sobie inną, jeśli tej nie potrafisz poprawnie wykonywać!

    Są tacy, co sobie poradzą bez uciążliwego tarasowania.

    I przestań pieprzyć debilizmy o "zatrudnianiu się na jeden dzień", bo o
    ile nie jesteś kompletnie odmóżdżony to wiesz, że to niemożliwe.