  • Data: 2011-07-21 11:26:51
    Temat: Re: Kolejny mistrz parkowania
    Od: "Tomek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:j08ofc$ud9$1@mx1.internetia.pl...

    > Aha, facet zablokował pół miasta czy mało uczęszczany chodnik?
    > Jak ci zablokuje pas (zgodnie z prawem) to wyjedziesz i będziesz go "kurwa
    > bił" ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    To czemu nie wjechał głębiej i nie zatsawił wejścia do mało uczęszczanego
    sklepu? Bo skoro tym chodnikiem chodzi mało ludzi, to jeszcze mniej wchodzi
    do sklepu (w końcu nie wszyscy przechodzący muszą wejść do sklepu?).
    Wystarczyłoby 2 metry głębiej wjechać.
    Kolejna sprawa - czy wolno mu tak ciężkim pojazdem ejchać na chodnik? Kiedyś
    mi gość awanturę zrobił, jak na osiedlu, gdzie mieszkałem, zapisałem numery
    ciężarówki jadącej po chodniku. Powiedziałem mu, że jak zostawi zrujnowany
    chodnik, to spółdzielnia będzie wiedziałą, kogo obarczyć kosztami naprawy.
    Każdy tuman za kierownicą sądzi, że chodniki to UFO nam buduje za
    marsjańskie pieniądze... A wystaczy jeden cięższy pojazd, żeby połamać
    płytki, zrobić piękne zapadlisko w asfalcie czy wyrwy w trawniku, bo "się
    nie wyrobił".
    Tomek