  • 41. Data: 2012-02-06 17:54:12
    Temat: Re: Kolejny magnetyzero-wynalazek
    Od: to <t...@i...pl>

    begin v...@i...pl

    > Zalezy o jakich % mowimy. Generalnie lepiej nie mieszac ;)
    >
    > Hahaha, mam nadzieje, ze Wy caly czas to jednak z ironia w tle mowicie,
    > zwlaszcza o tej przemiennosci procentowanie :)

    Zamiast się śmiać, mógłbyś zajrzeć do książek!

  • 42. Data: 2012-02-06 17:54:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F

    > Slyszec nie slyszalem, co nie znaczy ze tego nie ma. Najlpiej jak
    > przeliczyc na przykladzie :-)
    >
    > Bo dodawanie i mnozenie przemienne jest. (Tzn zwyklych liczb, bo innych
    > danych to niekoniecznie).

    Ty sam jesteś przemienny!

  • 43. Data: 2012-02-06 18:43:28
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-06 16:27:50 +0000, "J.F" <j...@p...onet.pl> said:

    > Użytkownik "to" napisał w wiadomości
    > begin Robert_J

    > Slyszec nie slyszalem, co nie znaczy ze tego nie ma.
    \
    Spokojnie - gógle też nic o tym nie wiedzą.

    > Najlpiej jak przeliczyc na przykladzie :-)

    To ja wam policzę:

    a/ magnetyzer powietrza oszczędzający 20% paliwa
    b/ generator HHO oszczędzający 18% pliwa
    c/ no i nasz filtr do herbaty oszczędzający 15% paliwa.
    spalanie 7,5 l/100km

    działanie usprawniaczy po kolei:
    7,5-20%=6
    6-18%=4,92
    4,92-15%=4,182

    i w drugą stronę:

    7,5-15%=6,375
    6,375-18%=5,2275
    5,2275-20%=4,182

    oraz działanie usprawniaczy na raz:
    7,5*20%=1,5
    7,5*18%=1,35
    7,5*15%=1,125

    1,5+1,35+1,125=3,975

    7,5-3,975=3,525

    To teraz sobie podyskutujcie.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 44. Data: 2012-02-06 19:03:15
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > 727

    > "
    > ju.
    > >

    > Masz na myśli ten magnes, którego jedynym zadaniem jest zbierać opiłki
    > metalu?

    Z opiłkami to spisek producentów olejów. Do każdego opakowania oleju dosypują
    trochę opiłków żeby ludzi w błąd wprowadzić i w ten sposób do wczoraj udało im
    się utrzymać w tajemnicy działanie fal elektromagnetycznych i podczerwieni na
    strukturę molekularną oleju. Oczywiście podczas jazdy. Bez tego silnik
    Cinquecento 700 nie zużywał by w mieście przy -15 dwunastu litrów na setkę
    tylko 24 litry. A to mogło by się użytkownikom nie podobać.

  • 45. Data: 2012-02-06 20:37:33
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-02-06 18:43, Bydlę pisze:

> [...]
    >
    > a/ magnetyzer powietrza oszczędzający 20% paliwa
    > b/ generator HHO oszczędzający 18% pliwa
    > c/ no i nasz filtr do herbaty oszczędzający 15% paliwa.

    Zgadza sie.

    > i w drugą stronę:
    >
    > 7,5-15%=6,375
    > 6,375-18%=5,2275
    > 5,2275-20%=4,182

    Zgadza sie.

    Dlatego, ze mnozenie jest przemienne, bo obojetnie w ktora strone
    policzymy (zamieniajac obliczenia na procentach na ulamki dziesietne dla
    latwiejszych obliczen):
    7,5 * ,8 * ,82 * ,85 = 4,182
    czy tez
    7,5 * ,85 * ,82 * ,85 = 4,182

    > oraz działanie usprawniaczy na raz:
    > 7,5*20%=1,5
    > 7,5*18%=1,35
    > 7,5*15%=1,125

    To pojedynczo tez sie zgadza

    > 1,5+1,35+1,125=3,975
    >
    > 7,5-3,975=3,525

    A to to juz jakis mix. Prawdziwe wylacznie przy dodatkowych zalozeniach
    w postawionym zadaniu.

    > To teraz sobie podyskutujcie.
    > ;-)

    To jest matematyka, nie ma o czym dyskutowac. Mozna co najwyzej o logice
    postawionego zadania. :)

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 46. Data: 2012-02-06 22:14:56
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-06 19:37:33 +0000, "v...@i...pl" <v...@i...pl> said:

    > To pojedynczo tez sie zgadza

    > A to to juz jakis mix. Prawdziwe wylacznie przy dodatkowych zalozeniach
    > w postawionym zadaniu.

    Oczywiście, gdyż to są _moje_ założenia działających _równolegle_ usprawniaczy.
    :-)

    > To jest matematyka, nie ma o czym dyskutowac. Mozna co najwyzej o
    > logice postawionego zadania. :)

    W zadaniach można być z logiką na bakier - jeśli celem jest wyłapanie
    zdolnych studentów.
    :-)))

    --
    Bydlę

  • 47. Data: 2012-02-06 23:03:36
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-02-06 22:14, Bydlę pisze:
> [...]
    >>> 7,5*18%=1,35

    > Oczywiście, gdyż to są _moje_ założenia działających _równolegle_
    > usprawniaczy.
    > :-)

    No to wtedy w teorii, zakladajac brak wszelkiego typu strat, by sie
    zgadzalo :)

    > W zadaniach można być z logiką na bakier - jeśli celem jest wyłapanie
    > zdolnych studentów.
    > :-)))

    Hehe

  • 48. Data: 2012-02-06 23:27:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-02-2012 23:03, v...@i...pl pisze:

    > Hehe

    I koniecznie trzeba było cytować wszystko aby zarechotać czteroliterowo?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 49. Data: 2012-02-07 08:41:17
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Zamiast się śmiać, mógłbyś zajrzeć do książek!

    Chyba do katechizmu. Tak jeden bodajże pięcioma bochenkami
    nakarmił tłum i jeszcze zostało mu więcej niż miał ;-).
    Natomiast matematyka jest nauką dość ścisłą...

  • 50. Data: 2012-02-07 11:04:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert_J" napisał w wiadomości
    >Chyba do katechizmu. Tak jeden bodajże pięcioma bochenkami nakarmił
    >tłum i jeszcze zostało mu więcej niż miał ;-). Natomiast matematyka
    >jest nauką dość ścisłą...

    Tak scisla ze obowiazuje w niej paradoks Banacha Tarskiego :-)

    W skrocie - kulista krople ropy mozna podzielic na nieskonczona ilosc
    kawalkow, i zlozyc z nich ... dwie krople ropy o takiej samej srednicy
    jak poczatkowa.

    Na szczescie mamy empiryczna chemie, i kropla ropy sklada sie ze
    skonczonej liczby czasteczek, atomow, protonow i neutronow oraz w
    koncu skwarkow :-)

    J.