eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + ICRe: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder.news-service.com!feed.xsnews.nl!border-1.ams.xsnews.nl!feeder1.cam
    briumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting
    .com!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfee
    d.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news
    .neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <4c20615b$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvprbe$rnc$1@inews.gazeta.pl>
    <4c207122$0$17089$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvpsqv$13d$1@inews.gazeta.pl>
    <4c2077c4$0$2599$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvptk9$hcd$2@news.dialog.net.pl> <hvpup2$avu$1@inews.gazeta.pl>
    <4c2099ed$0$17087$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq6l5$bc2$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 22 Jun 2010 13:11:45 GMT
    Lines: 28
    Message-ID: <4c20b691$0$19170$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1277212305 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19170 80.52.166.102:34815
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2291330
    [ ukryj nagłówki ]

    .Peeter wrote:

    > Sposób o którym piszesz to nie wiocha, tylko zwykła głupota.

    No ale tak to zwykle wygląda. ;-)

    > Ja mówię o montowaniu porządnego, markowego zawieszenia gwintowanego lub
    > zestawu sprężyny + amory. Bez sensu wymieniać seryjne zawieszenie na
    > badziewie, które zamieni auto w piłkę tenisową, ani to przyjemne, ani
    > bezpieczne.

    Już widzę, jak Krzysiu podwoi wartość auta takim zawieszeniem. W
    najlepszym razie wrzuci jakiegoś lowteka czy coś w tym stylu.

    > A felgi - temat rzeka. Jedni montują felgi na dystansach zmieniających
    > rozstaw, zmniejszając przy okazji ET do wartości ujemnych, inni na
    > wiadra 10 cali naciągają oponę 195 i są zadowoleni. Dla mnie takie
    > pomysły odpadają. Na każdą felgę można założyć oponę w jakimś
    > bezpiecznym zakresie szerokości, dla mnie 195/50/15 na feldze 15x7
    > wyglądało ładnie i nie trzeba było szerszej felgi. Teraz mam 225/45 na
    > feldze 17x7,5 i jest OK, choć bym nie pogardził felgami 8-8,5 cala
    > szerokości, ładniej by się opona ułożyła. :-)

    Tylko szersza felga = większa masa = gorsze osiągi. Po za tym wyraźna
    zmiana rozstawu kół takim sposobem wpływa negatywnie na pracę zawieszenia.

    --
    http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: