  • 321. Data: 2011-10-19 21:07:18
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 19 Oct 2011 16:17:32 +0200, DoQ <p...@g...com>
    wrote:

    > Jasne medycyna.. ale jak ci zapierdolą motorek, to pierwszy polecisz na
    > komendę sprawdzić czy może zarejestrowano złodzieja.

    Policjant sam go zapyta (a przynajmniej mnie zapytał, jak
    zgłaszałem fakt opędzlowania auta z listew ozdobnych).

    r.
    _____________

  • 322. Data: 2011-10-19 21:19:19
    Od: Deflegmator <w...@M...pl>

    Dnia Wed, 19 Oct 2011 00:42:40 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Bez sensu jest to, że już 3 fontanny poległy w starciu z durnymi
    > kierowcami.

    Wiesz, na głupotę i dresiarską mentalność nie ma szybkiej recepty.
    Codziennie przegrywają z nią w boju nowe elewacje uwalone sprejami, ławki w
    parku, krzesełka na stadionach, fontanny, znaki drogowe i mnóstwo innych
    publicznie dostępnych przedmiotów. Czy wokół każdego z nich trzeba stawiać
    obleśne słupki i ochroniarza? Fontanna jest po to, by miasto zdobić.
    Otoczenie jej chujowym, odblaskowym orurowaniem stawia pod znakiem
    zapytania celowość całej budowy. Z ozdoby robi się jakieś gówno. Lepiej już
    z fontanny zrezygnować i zalać wszystko betonem. Dres tego nie rozwali a i
    pojeb z TIRa będzie miał trochę radości.

    > Ale wtedy tacy jak ja nie będą się pytali, czy teren był wystarczająco
    > dobrze oznaczony.

    Bez przesady. Znaki drogowe i zdrowy rozsądek wystarczą - choć oczywiście
    zawsze w końcu znajdziesz bystrzaka, który i przez zamkniętą zaporę na
    przejeździe kolejowym na chama pod pociąg się wbije. Taki lajf. Niektórzy
    mają IQ=65.

    > Dwie pozostałe poległy w starciu z osobówką i dostawczakiem.

    Może ich kierowcy wystarczającej fantazji/stopnia nawalenia nie mieli?
    Zawsze zresztą można wysiąść z auta i fontannę rozwalić osobiście. Bo IMO
    problem nie leży w oznakowaniu placu, tylko w tym, co tirowiec miał pod
    deklem. A wygląda na to, że niewiele...

    > Pieprzysz.

    Równie radośnie, jak ty.

  • 323. Data: 2011-10-19 21:35:53
    Od: Deflegmator <w...@M...pl>

    Dnia Wed, 19 Oct 2011 09:55:05 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):

    > Ale skrajność takiego zachowania byłaby jakby nieco bardziejsza, tak ze dwa rzędy
    wielkości, no nie?

    Kręceniem TIRem bączków na placu w centrum miasta jest jak dla mnie
    wystarczającą skrajnością.

  • 324. Data: 2011-10-19 21:38:48
    Od: Deflegmator <w...@M...pl>

    Dnia Wed, 19 Oct 2011 21:35:53 +0200, Deflegmator napisał(a):

    *Kręcenie

  • 325. Data: 2011-10-19 21:53:27
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 19 Oct 2011 19:01:37 +0000 (UTC), Robert Rędziak na
    pl.misc.samochody napisał(a):

    > Tak, był taki przypadek w Łodzi. Osobną sprawą była wielkość
    > wyceny, którą przedstawił ubezpieczyciel, wyceniając domek na
    > jakieś groszki

    Jakby ktoś szukał szczegółów : http://zbudujchatke.pl/

    "Najpiękniejsze, co jest na świecie, to pogodne oblicze. Albert Einstein
    (1879 - 1955)"

  • 326. Data: 2011-10-20 07:52:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 19 Oct 2011 17:46:05 +0200, Damian Skrycki

    > Tam jest znak, który informuje że gdzieś dalej będzie ograniczenie do
    > 3,5 t.

    To ograniczenie jest właśnie przy samym wjeździe na plac. Byłem tam kiedyś,
    przez przypadek :P i plac AFAIR jest z trzech stron "ogrodzony" ławkami,
    jakimiś krzakami, a od strony ratusza jest właśnie zakaz wjazdu dla
    pojazdów powyżej 3,5t. Najlepiej jakby DOQ się wypowiedział w tej kwesti,
    bo zapewne jest tam częściej, albo może być. ;P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 327. Data: 2011-10-20 07:58:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 19 Oct 2011 11:08:02 +0100, kamil

    > Problemem jest prymitywna rozrywka wyzwalająca u takich półmózgów agresję.

    Aha, w takim razie z chęcią przeczytam co wg ciebie u niektórych półmózgów
    na drogach wyzwala ślepotę, że trzeba im słupki i doniczki przed nosem
    stawiać, żeby nie dewastowali placów miejskich.

    > To że w Twoim i DOQa umysłach to się niczym nie różni nie zmieni faktu,
    > że każdy normalny człowiek dostrzeże różnice między małym słupkiem czy
    > doniczką, a zasiekami z frontu pierwszej wojny światowej.

    Ależ ja doskonale widzę różnicę pomiędzy obecnością słupów czy donic,
    postawionych w celu zagrodzenia wjazdu ślepym, względnie bezmózgim
    kierowcom, a ich całkowitym brakiem. Tobie natomiast takie atrybuty na
    placu nie przeszkadzają. Myślisz, że słupków czy donic nie da się
    zdewastować? Jesteś pewien, że skuteczniej by się wyegzekwowało
    odszkodowanie za zniszczenia od zamaskowanej grupy wandali?

    > W wielu miastach dookoła takich placy stoją słupki, ławki czy inne
    > doniczki. Wioskowe głupki tego nie dostrzegają i postulują za fosami i
    > stalowymi ścianami. Nic na ich głupotę nie poradzę niestety.

    Bład. Są postawione dla "wioskowych głupków".

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 328. Data: 2011-10-20 10:25:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 17:46, Damian Skrycki pisze:

    > Paweł jakie macie w mieście śmieciarki??
    > Tam jest znak, który informuje że gdzieś dalej będzie ograniczenie do
    > 3,5 t.

    LOL a jakie to ma znaczenie jakie śmieciarki?
    Ograniczenie jest do 3.5 tony, autobus miejski i śmieciarki mają odrębne
    zezwolenia na przejazd. Ale tak się składa, że nie jeżdżą po fontannie.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 329. Data: 2011-10-23 11:55:40
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 18 października 2011 (18:50:33) napisano:

    > Za szkodę spowodowaną rażącym złamaniem wszelkich przepisów, na
    > dokładkę poza drogą publiczną? W życiu!

    Pokaż mi przykład jakiejkolwiek szkody, powstałej bez łamania
    przepisów :). Nikt się o go o zgodę pytać nie będzie.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 330. Data: 2011-10-23 12:16:22
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-23, Yakhub <y...@g...pl> wrote:

    > Pokaż mi przykład jakiejkolwiek szkody, powstałej bez łamania
    > przepisów :).

    Zaparkowany samochód zapalił się, pożar przeniósł się na samochód obok.
    Oba prawidłowo zaparkowane, oba z ważnym przeglądem, żadnej
    nieautoryzowanej ingerencji w układzie elektrycznym etc.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski