  • 311. Data: 2011-10-19 16:17:32
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 16:05, kakmar pisze:

    > No nie wszyscy muszą się specjalizować w monitoringu, promowaniu
    > powszechnej inwigilacji, idealizacji zachowań policji, itp.
    > Medycyna zna różne przypadki.

    Jasne medycyna.. ale jak ci zapierdolą motorek, to pierwszy polecisz na
    komendę sprawdzić czy może zarejestrowano złodzieja.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 312. Data: 2011-10-19 16:38:19
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 19.10.2011 DoQ <p...@g...com> napisał/a:

    > Jasne medycyna.. ale jak ci zapierdolą motorek, to pierwszy polecisz na
    > komendę sprawdzić czy może zarejestrowano złodzieja.

    Sam będę musiał za tym latać? Patrz byłem pewien, że sami szybko, sprawnie,
    i fachowo, złapią złodzieja i oddadzą łup zanim się zorientuję że coś mi
    zginęło. Nie jest tak? Może za mało kamer, systemów i innych zabawek.
    To jaka jest skuteczność wykrywania tego typu przestępstw? To przecież nie
    jest banalne ukraść czyjś pojazd, powiedzmy auto, nie motocykl.
    Masa z tym kłopotu i ryzyko na każdym etapie procederu. Jakim cudem to się
    w ogóle udaje w tak zorganizowanym jak u nas systemie, że żeby zarejestrować
    właśnie kupiony pojazd, trzeba co najmniej 3 razy w 2 urzędach i jednym
    prywatnym ale regulowanym papiery osobiście załatwiać? I wszędzie wszystko
    o mnie i pojeździe niby wiedzą, tylko jakoś kolejne papiery muszę wypełniać.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 313. Data: 2011-10-19 16:44:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-19 14:10, CeSaR pisze:

    > Przy tym placu tez stoja. Widac to na filmie.

    Może stały. Ten z ciężarówki jak już dostarczył te 4 krzesła zestawem
    to pewnie je pozabierał, by na pusto nie lecieć...

  • 314. Data: 2011-10-19 17:43:31
    Od: Damian Skrycki <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-18 21:23, Robert Rędziak pisze:

    > Idiotą to tu jest najwyżej małorolny ćwok, który nie rozumie, że
    > plac w centrum miasta, wyłożony ozdobną kostką/płytami to nie
    > baza transportowa/parking czy rozjeżdżona, dzika nawrotka przez
    > pas zieleni, a plac, ew. rynek (przy czym tu kolejny niuans:
    > dziś rynek niekoniecznie oznacza targowisko, ale to wciąż niezłe
    > skojarzenie, które może wyzwolić przeskok właściwego impuslu w
    > pulpie).
    >
    > Czy widząc taki obrazek
    > http://graphics8.nytimes.com/images/2007/10/12/nyreg
    ion/13levittown.CA03.jpg
    > idziesz na skos, bo przecie nieogrodzone?

    > Miej pretensje do swojego ubezpieczyciela, że źle oszacował. Ew.
    > zmień na innego.
    >
    > r.
    Tylko wiesz na takich placach buduje się sceny. Materiał na scenę,
    nagłośnienie i oświetlenie trzeba jakoś tam dowieść zazwyczaj są to
    ciężarówki, które tam zawracają i parkują.

  • 315. Data: 2011-10-19 17:46:05
    Od: Damian Skrycki <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-17 15:38, DoQ pisze:

    > Otóż to. Sugerowałem to wielokrotnie nawet...
    > Żeby rozwiać kolejne wątpliwości słupkowców:
    > http://imageshack.us/photo/my-images/580/zakaz.jpg/
    >

    > Pozdrawiam
    > Paweł
    Paweł jakie macie w mieście śmieciarki??

    Tam jest znak, który informuje że gdzieś dalej będzie ograniczenie do
    3,5 t.

  • 316. Data: 2011-10-19 21:00:56
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 19 Oct 2011 10:05:52 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

> [...]
    aucki-rynek-5_02.html

    > Jednego nigdy nie zrozumiem - dlaczego każdy budynek musi w Polsce zaraz
    > być obwieszony 20 szyldami i obleśnymi, złażącymi w deszczu billboardami?

    Bo takie są wzorce estetyczne we współczesnej Polsce, a wszelkie
    próby uregulowania tego wywołują święte oburzenie spowodowane
    zamachem na Wolność.

    r.
    _____________

  • 317. Data: 2011-10-19 21:01:04
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 19 Oct 2011 11:02:57 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    > I widzisz tam po trzy billboardy mcdonalda i podpasek na każdej ścianie?
    > bo ja tylko po jednym szyldzie firmy, która ma w tym miejscu siedzibę,
    > zamiast 12, jeden wystający dalej od drugiego.

    Bo Paddym się w dupach z bogactwa poprzewracało i w jednym
    budynku rezyduje jedna firma zamiast fafnastu.

    r.
    _____________

  • 318. Data: 2011-10-19 21:01:12
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 19 Oct 2011 10:08:59 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    > BTW to kiedy kilku wioskowych głupków zrozumie różnicę między doniczką z
    > kwiatkiem przy fontannie a stalowymi ścianami?

    A może zamysł był taki, żeby z każdego miejsca w danym kwartale
    było widać fontannę, a nie doniczki?

    r.
    _____________

  • 319. Data: 2011-10-19 21:01:37
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 19 Oct 2011 09:49:01 +0200, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    > Zatem jeśli ktoś mi wjedzie na podwórko, przyceluje, rozpędzi się, i odpowiednio
    przywali
    > w chałupę tak żeby nic z niej nie zostało, to będę mógł sobie postawić nową z OC?

    Tak, był taki przypadek w Łodzi. Osobną sprawą była wielkość
    wyceny, którą przedstawił ubezpieczyciel, wyceniając domek na
    jakieś groszki (uznali, że skoro był to stary, drewniany dom, to
    należy się 30k i na drzewo, a właściciele nie mieli sił, żeby
    się sądzić), ale na tym polega ich biznes.

    r.
    _____________

  • 320. Data: 2011-10-19 21:03:00
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 19 Oct 2011 17:43:31 +0200, Damian Skrycki
    <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Tylko wiesz na takich placach buduje się sceny. Materiał na scenę,
    > nagłośnienie i oświetlenie trzeba jakoś tam dowieść zazwyczaj są to
    > ciężarówki, które tam zawracają i parkują.

    Nawet w takich, szczególnych, wypadkach trzeba zrobić to z głową.

    r.