  • 21. Data: 2011-10-17 15:10:02
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > "TIR z przyczepą przejechał się po fontannie. Skutki opłakane. Policja
    > ma nr rejestracyjny pojazdu dzięki monitoringowi miejskiemu. Nie wiadomo
    > czy nie została naruszona konstrukcja fontanny"
    >
    > Kółko sobie zrobił geniusz...

    Ciekawe, czy już się habilitował...

  • 22. Data: 2011-10-17 15:15:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-10-2011 15:10, to pisze:

    > Ciekawe, czy już się habilitował...

    Jak dalej będzie się zrywał z wykładów żeby pokręcić kółka po fontannie,
    to raczej nieprędko do tego dojdzie ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 23. Data: 2011-10-17 15:22:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    > Twierdzisz, że ciągnikiem z naczepą można wjeżdżać sobie w dowolne
    > miejsce o ile nie stoją tam słupki czy donice?

    Gdzieś tak napisałem? Czy choć raz możesz odpowiedzieć wprost na
    zadane pytanie?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 24. Data: 2011-10-17 15:24:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Gdzieś tak napisałem? Czy choć raz możesz odpowiedzieć wprost na
    > zadane pytanie?

    Kurwa, tam jest po prostu zakaz wjazdu dla samochodów ciężarowych - tak
    ciężko się domyśleć?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 25. Data: 2011-10-17 15:25:35
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-10-17 15:06, DoQ pisze:
    > Twierdzisz, że ciągnikiem z naczepą można wjeżdżać sobie w dowolne
    > miejsce o ile nie stoją tam słupki czy donice?

    wystarczy znak zakaz ruchu, lub zakaz wjazdu dla pojazdow ciezarowych
    pow. 3.5t.

  • 26. Data: 2011-10-17 15:26:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-10-2011 15:06, AZ pisze:

    > Generalnie nie wolno wjezdzac na zadne place bo poniewaz moga czaic sie
    > tam ukryte fontanny.

    Tak tak, ciebie to akurat nietrudno zaskoczyć. Robisz habilitację, tam
    gdzie ten tirowiec?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 27. Data: 2011-10-17 15:26:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-10-2011 15:25, mister pisze:
    > wystarczy znak zakaz ruchu, lub zakaz wjazdu dla pojazdow ciezarowych
    > pow. 3.5t.

    I jest.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 28. Data: 2011-10-17 15:28:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    > Kurwa, tam jest po prostu zakaz wjazdu dla samochodów ciężarowych - tak
    > ciężko się domyśleć?

    Kurwa, tak ciężko to wprost napisać na samym początku? Czy ja jestem
    jakąś alfą i omegą i znam układ wszystkich znaków drogowych w jakimś
    pierdolonym Piasecznie?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 29. Data: 2011-10-17 15:30:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello mister,

    > wystarczy znak zakaz ruchu, lub zakaz wjazdu dla pojazdow ciezarowych
    > pow. 3.5t.

    TERAZ Paweł był łaskaw napisać, że tam są znaki. Ale najpierw musiał,
    kwa nać!, potrollować w wątku na pierdziesiąt postów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 30. Data: 2011-10-17 15:30:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-17, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Kurwa, tak ciężko to wprost napisać na samym początku? Czy ja jestem
    > jakąś alfą i omegą i znam układ wszystkich znaków drogowych w jakimś
    > pierdolonym Piasecznie?

    Lubie to!

    --
    Artur