  • 131. Data: 2011-10-18 02:55:57
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > http://www.youtube.com/watch?v=-lg6FqoY42Y
    > http://www.youtube.com/watch?v=Ne_Gafvf0dw A tak wyglądała jak jeszcze
    > działała..

    Bez sensu! Powinni zrobić tam parking dla TIR-ów! A jeśli już musi być
    fontanna, to należało ją ogrodzić zasiekami i pilnować psem.

  • 132. Data: 2011-10-18 07:14:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    AZ wrote:

    > Generalnie nie wolno wjezdzac na zadne place bo poniewaz moga czaic
    > sie tam ukryte fontanny.

    generalnie place publicznie nie musza miec nawierzchni przystosowanej do
    obciążania nałądowanymi tirami, tylko pdo ludzi.

  • 133. Data: 2011-10-18 08:23:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-17 22:21, DoQ pisze:

    > Albo pszczoły luzem.

    Kanarki. Zjechał na chwilę na plac, by boki naczepy potraktować kijem.
    W końcu połowa kanarków musi latać. Po fontannie widać, że niestety
    się zmęczyły i całe obciążenie poszło na osie...

  • 134. Data: 2011-10-18 08:30:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-17 23:32, Robert Rędziak pisze:

    > W kraju miłośników łuków w blokach, czterokolumnowych ganków
    > przy byle stumetrowej rezydencji, sajdingu, flizingu,
    > styropianingu, błyskających reklam i gazonów z drenów zasieki
    > też się dobrze komponują.

    A to być może.

  • 135. Data: 2011-10-18 08:34:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Oct 2011 20:00:42 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > Następny z czarno-białym rozumieniem.

    To i tak o jeden stopień więcej widzę od ciebie.

    > Samochód zostawiasz otwarty?

    Nie! Ale MOGĘ jak mi się tylko zachce!

    > Czy też może pilnuje go wojsko z czołgami?

    Takie pomysły na rozwiązywanie problemów z ludzmi to twoja domena.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 136. Data: 2011-10-18 08:45:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    18 Oct 2011 00:55:57 GMT, to

    > to należało ją ogrodzić zasiekami

    Nie widzę tam niestety miejsca na worki z piaskiem i CKM.
    Trzeba będzie powiększyć ten plac!

    > i pilnować psem.

    Suką!

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 137. Data: 2011-10-18 08:53:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-18 08:45, Myjk pisze:
    > 18 Oct 2011 00:55:57 GMT, to

    > Nie widzę tam niestety miejsca na worki z piaskiem i CKM.
    > Trzeba będzie powiększyć ten plac!

    > Suką!

    To wszystko było - na rogu była komenda Policji :)
    Dostali nową siedzibę, rynek zrewilizowano itd.
    Nikt nie wpadł na pomysł, by sobie po nowej fontannie
    rajdy urządzać (aż do wczoraj).

  • 138. Data: 2011-10-18 08:57:53
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Jasssne...

    Jeśli wiesz coś więcej na temat moich zachowań to chetnie posłucham

    > Założysz się, że po naprawie będą słupki wokół placu?

    Nie. Nie założę się. Jesli beda to tylko mnie to zmartwi. Chcesz rownac w
    dol - Twoja sprawa.

  • 139. Data: 2011-10-18 09:02:11
    Od: s2k <s...@d...pl>

    W dniu 2011-10-17 14:26, DoQ pisze:

    > Od razu betonową ścianę postawić, bo przecież kierowca ciągnika z
    > naczepą może nie zauważyć, że jest w centrum małego miasteczka i jeździ
    > po fontannie.
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł
    Po 800 km, ty masz wzrok pewnie jak jastrząb:)

  • 140. Data: 2011-10-18 09:05:36
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Po 800 km, ty masz wzrok pewnie jak jastrząb:)

    Slepy kret, w srodku nocy, po 1800km by zauwazyl, ze ten plac nieco sie
    rozni od placow manewrowych czy innych klepisk handlowych i poruszanie sie
    po nim tir-em moze byc z lekka niefartownym przedsiewzieciem.