  • 121. Data: 2011-10-17 23:55:17
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: Deflegmator <w...@M...pl>

    Dnia Mon, 17 Oct 2011 20:08:11 +0200, jack napisał(a):

    > Wina partaczy którzy budowali.

    Niemiecka fontanna by się nie rozpieprzyła... ;)

  • 122. Data: 2011-10-18 00:31:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robert,

    > Czy na każdym rynku/placu/skwerze trzeba stawiać znak ,,uwaga,
    > obiekt użytecznści publicznej do użytku pieszego'' i wszystko
    > obstawiać gustownymi słupkami z rury wodociągowej 3",
    > eleganckimi gazonami z drenów i krowimi łańcuchami żeby jeden
    > moron z drugim nie wjechał tam samochodem czy traktorem? Aż tak
    > nam społeczeństwo skretyniało?

    Tak właśnie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 123. Data: 2011-10-18 00:32:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robert,

    > Jak ktoś zostawi portfel na wierzchu, to czym prędzej
    > przetrzepiesz jego zawartość?

    Chyba Ty. Ale oczywiście nawet nie próbujesz przyjąć do wiadomości, że
    to właściciel portfela się sam nadstawia.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 124. Data: 2011-10-18 00:34:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robert,

    > Moje serce krwawi.

    Czytaj od początku do końca. W dupie mam to, czy kierowca spłaci to za
    lat 30 czy też za lat 10 czy w ogóle. Chodzi o to, że miasto tych
    pieniędzy nie zobaczy w ilości wystarczającej do wyremontowania
    fontanny. I taki jest skutek "oszczędzania" na słupkach.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 125. Data: 2011-10-18 00:35:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robert,

    > Oczywiście. Miasto powinno pierdolnąć tam kolejny parking z
    > kostki bauma albo klepisko pod szczęki. Więcej pożytku by było.
    > A do okoła opierdzielić wszystko sidingiem, żeby bardziej
    > swojsko było.

    Za milion można zrobić coś więcej dla ludzi niż tylko parking.

    > Najlepiej z wodociągowej, fi 3", malowanej w biało-czerwone
    > pasy. Bomba, nie?

    Boma to jest teraz, nie?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 126. Data: 2011-10-18 00:37:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    > http://www.youtube.com/watch?v=-lg6FqoY42Y
    > http://www.youtube.com/watch?v=Ne_Gafvf0dw
    > A tak wyglądała jak jeszcze działała..

    I przez dwóch durniów nie działa. Jednego, który podjął decyzję o
    braku choćby słupków i drugiego, który tam wjechał TIRem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 127. Data: 2011-10-18 02:47:43
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Tak, przywiózł ciągnikiem siodłowym z naczepą cztery krzesła. Po czym
    > paradował z nimi pod pachą aż do samego USC/kościoła.

    Tak go to zmęczyło, że postanowił strzelić sobie rundkę po fontannie dla
    rozrywki.

  • 128. Data: 2011-10-18 02:49:36
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Robert Rędziak

    > Najlepiej z wodociągowej, fi 3", malowanej w biało-czerwone pasy.
    > Bomba, nie?

    I krawężniki na biało, bo może jakiś papież przyjedzie.

  • 129. Data: 2011-10-18 02:52:26
    Od: to <t...@x...abc>

    begin AZ

    > Przynajmniej kurwa patrza w lusterka i nawet kolosem potrafia zrobic
    > miejsce motocykliscie na krajowce czy korku czego spora rzesza
    > samochodziarzy z osobowek nie potrafi.

    Mi ostatnio debil na motorku zajechał drogę, bo zapewne jak każdy z nich
    założył, że jest najszybszy w okolicy.

  • 130. Data: 2011-10-18 02:53:15
    Od: to <t...@x...abc>

    begin jerzu

    > Podobnie jak reszta kierowców. Zresztą TIRa zaparkowanego na trawniku
    > raczej nie widziałem, a osobówek dość sporo.

    Ciężko znaleźć odpowiednio długi trawnik i mógłby być problem z wyjazdem.