  • 111. Data: 2011-10-17 22:51:09
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-10-2011 22:35, Damian Skrycki pisze:

    > A nie ma tam mieszkań przy rynku ??

    Tak, przywiózł ciągnikiem siodłowym z naczepą cztery krzesła. Po czym
    paradował z nimi pod pachą aż do samego USC/kościoła.
    Kojak z komendy ma pewnie IQ tirowca i nie rozpytał w USC/kościele kto
    te krzesła dostarczył. Weź trochę pomyśl albo nie pal zanim coś
    napiszesz, ok?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 112. Data: 2011-10-17 22:52:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-10-2011 22:38, Damian Skrycki pisze:

    > Zawracała na placu po przegapił miejsce wyładunku, było tak szybciej niż
    > jazda jednokierunkowymi.

    Aha i to usprawiedliwia rozjechanie fontanny?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 113. Data: 2011-10-17 22:53:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jerzu wrote:

    > Podobnie jak reszta kierowców. Zresztą TIRa zaparkowanego na trawniku
    > raczej nie widziałem, a osobówek dość sporo.

    tylko dla tego że sie boją zakopać.

  • 114. Data: 2011-10-17 22:54:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-10-2011 22:40, jerzu pisze:
    > Podobnie jak reszta kierowców. Zresztą TIRa zaparkowanego na trawniku
    > raczej nie widziałem, a osobówek dość sporo.

    Bo mogli by mieć problem z wyjazdem.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 115. Data: 2011-10-17 23:19:43
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 17 Oct 2011 16:26:24 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    > Czyli Ty uważasz, że wszystko jest OK z oznaczeniem tego placu i samej
    > fontanny?

    Czy na każdym rynku/placu/skwerze trzeba stawiać znak ,,uwaga,
    obiekt użytecznści publicznej do użytku pieszego'' i wszystko
    obstawiać gustownymi słupkami z rury wodociągowej 3",
    eleganckimi gazonami z drenów i krowimi łańcuchami żeby jeden
    moron z drugim nie wjechał tam samochodem czy traktorem? Aż tak
    nam społeczeństwo skretyniało?

    r.
    _____________

  • 116. Data: 2011-10-17 23:21:01
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 17 Oct 2011 17:40:56 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    > Jak nawalona blondynka, która sama idzie nocą przez park - bez majtek,
    > w mini takim, że to widać, śpiewając "jestem pijana". A potem
    > pretensje, że ja ktoś w tym parku wydymał i się nawet nie przedstawił.

    Jak ktoś zostawi portfel na wierzchu, to czym prędzej
    przetrzepiesz jego zawartość?

    r.
    _____________

  • 117. Data: 2011-10-17 23:25:00
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 17 Oct 2011 19:59:40 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    > Braknie. Odsetki go zjedzą z koścmi.

    Moje serce krwawi.

    r.
    _____________

  • 118. Data: 2011-10-17 23:27:47
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 17 Oct 2011 21:23:26 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    > Nie jego - miasto ma problem, bo najpierw wydało kupę kasy na nikomu
    > niepotrzebny gadżet a teraz musi wydać na jego naprawę.

    Oczywiście. Miasto powinno pierdolnąć tam kolejny parking z
    kostki bauma albo klepisko pod szczęki. Więcej pożytku by było.
    A do okoła opierdzielić wszystko sidingiem, żeby bardziej
    swojsko było.

    > Założysz się, że po naprawie będą słupki wokół placu?

    Najlepiej z wodociągowej, fi 3", malowanej w biało-czerwone
    pasy. Bomba, nie?

    r.
    _____________

  • 119. Data: 2011-10-17 23:32:17
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 17 Oct 2011 21:33:27 +0200, Artur Maśląg
    <f...@p...com> wrote:

    > Czy dzięki ludziom o poglądach podobnych tobie i tobie podobnych
    > miasta mają zostać betonowymi budowlami z fosami, zasiekami
    > i karabinami maszynowymi?

    W kraju miłośników łuków w blokach, czterokolumnowych ganków
    przy byle stumetrowej rezydencji, sajdingu, flizingu,
    styropianingu, błyskających reklam i gazonów z drenów zasieki
    też się dobrze komponują.

    r.

  • 120. Data: 2011-10-17 23:37:20
    Od: DoQ <p...@g...com>