  • Data: 2023-04-17 22:53:18
    Temat: Re: Kolejny cios lobby paliwowego
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.04.2023 o 22:43, io pisze:

    > Nonsens. Emisyjność bierze się ze sposobu wykorzystania źródła energii.

    A jaka jest emisyjność i wykorzystanie źródła energii elektrycznej w
    Polsce obarczona 40% sprawnością kotłów węglowych w Polsce?

    Generalnie podałem w wątku, możesz użyć "ściągi" albo nadal być debilem :]
    Wybieraj. Jak dotąd jesteś debilem :) ale możesz to zmienić i stać się
    człowiekiem :D To ostatnia szansa :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>