  • Data: 2023-04-14 17:01:40
    Temat: Re: Kolejny cios lobby paliwowego
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.04.2023 o 10:36, J.F pisze:

    > I tak, i nie.
    > a) mozesz pracowac zdalnie czy w domu, wyjezdzac po południu do
    > sklepu,

    Wszystko mogę ale samochód kupiłem dla swojej wygody, a nie żeby
    podporzadkowywać swoje życie rodzinne, zawodowe i mieszkaniowe do
    samochodu, który właściwie sprawdza się tylko wtedy kiedy go nie
    potrzebuję;P

    > b) mozesz miec PV na własnym dachu i w dzien wpuszczac pare kW do
    > sieci, a ładować sobie w/pod pracą z gniazdka.

    Ale wtedy to jesteś zasilany miksem a nie żadnymi panelami. A i odkąd
    prosumenci są rozliczani "uczciwie" to już się to średnio opłaci.

    > c) pracodawca moze wystawic solary na dachu.

    Pracodawca również może założyć panele bez twojego samochodu, wiec twój
    samochód nie ma nic do rzeczy;)

    Finalnie wszystko się sprowadza do tego, że elektyk jest zasilany po
    prostu miksem czyli głównie jest to węglowóz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!