eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny cios lobby paliwowego › Re: Kolejny cios lobby paliwowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!news.uzoreto.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-med
    ia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neo
    strada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 11 Apr 2023 20:17:54 +0200
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.9.1
    Subject: Re: Kolejny cios lobby paliwowego
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <u10lj1$24opn$1@dont-email.me> <u110a1$keu6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <u11f08$jac$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <u11jfc$l3fk$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <u11rp0$jab$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <u11t13$ldqe$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <u11tak$jac$8$Shrek@news.chmurka.net>
    Content-Language: pl
    From: cef <c...@i...pl>
    In-Reply-To: <u11tak$jac$8$Shrek@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <6435a452$0$19605$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.146.169
    X-Trace: 1681237074 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 19605 83.27.146.169:51365
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2702
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2712863
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2023-04-10 o 22:59, Shrek pisze:
    > W dniu 10.04.2023 o 22:52, LordBluzg(R)?? pisze:
    >
    >>> E no - bez przesady, transport ropy i jej przetwórstwo i ponowny
    >>> transport na stację za darmo nie jest - coś tam CO2 nakotłujesz.
    >>
    >> A nie zapomniałeś czasem, że w Polsce wyngiel z nieba nie leci do kotła?
    >
    > W przypadku brunatnego... tak zasadniczo leci od razu do kotła;)
    >
    >>> Dupa to nie, ale dupy nie urywa. Zostaje jeszcze to, że silnik
    >>> spalinowy jest mało skalowalny i jak masz 2 litry to musisz te
    >>> cylindry zalać nawet jak stoisz. Turbiny trochę pomagają bo schodzisz
    >>> z pojemności, ale o tak stojąc w korku masz żenującą sprawność w
    >>> l/km. Tu elektryk czy nawet hybryda wygrywa. Tylko że elektryki niby
    >>> nadają się na miejskie auta, za to wszyscy ich agitatorzy twierdzą że
    >>> ładują je z fotowoltaiki i tu sprawia się już jebie;)
    >>
    >> Ta, kurwa, w nocy jak śpiom. OK, rozumiem że w dzień oddają (karmią
    >> jakiś market) a w nocy leci z wyngla do auta, tyle że te prątkowce
    >> zapominają o tym, że OGÓLNIE 70% leci z wyngla a nie z ich panelików.
    >
    > Oczywiście - prądki są zasilane miksem i tak to należy liczyć a nie
    > żadne panele czy inne inteligentne elektrony. Z paneli leci w siec z
    > sieci wraca 70% z węgla - koniec tematu.
    >
    >>  Hipokryci.
    >
    > Oczywiście, natomiast my mamy liczyć uczciwie.

    Uczciwie, to trzeba mieć dwa samochody.
    Jednym jeździsz a drugi się ładuje za dnia z PV
    i już upadają wasze teorie o ładowaniu z węgla :-).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: