  • Data: 2020-04-23 12:15:48
    Temat: Re: Kolejny Seagate...
    Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5ea03586$0$505$6...@n...neostrada.pl

    > Wiesz, dlaczego koty czy węże są uznawane za szybkie? -- szybko reagują.
    > Wprawdzie gepard rozwija ponad 100 km/h, ale na krótkim dystansie.
    >
    > Tymczasem pocztowe gołębie są trudne do pokonania nie tylko przez koty
    > czy węże, ale nawet przez samochody, jednak nie są uznawane za szybkie.
    >
    > Kiedyś oglądałem pojedynek -- wyścigowy samochód kontra gołąb.
    > Wynik samochody został zmasakrowany wynikiem gołębia...
    >
    >    https://www.turkoty.pl/43-Szybkosc-lotu-golebi.html
    >    W roku 1854 pewien gołąb pocztowy przeleciał odległość 319 km,
> [...]

    Pozwolisz że wyrażę wątpliwości co do tych 122km/h gołębia, tym bardziej
    że ktoś zaliczył taką prędkość do średniej przelotowej..

    Ale do rzeczy,  -"pisano mi", czyli jest to zwykle powoływanie się na
    dane znalezione w necie, z których dla użytkownika (przynajmniej dla
    mnie) nie wynika dokładnie nic.  A pytanie było niby proste - czy miał
    ktoś (użytkował) dyski o różnych parametrach i czy dostrzegł w nich
    jakieś różnice w działaniu i czy wobec tego warto/trzeba brać pod uwagę
    parametry dysku przy zakupie.