eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKolejny Overmagiel realnyRe: Kolejny Overmagiel realny
  • Data: 2014-03-17 15:56:34
    Temat: Re: Kolejny Overmagiel realny
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-03-13 18:58, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    >
    >
    >> Tak właściwie czego Ty chcesz od Monstera? Specyfikacja
    >> nawet dzisiaj robi wrażenie i nie był to sprzęt z parę
    >> groszy jak te Overmaksy z Realu.
    >
    > Na oko Overmaxy dzieli od Monstera przepaść na korzyść Overmaxów.

    Jednak rzeczywistość może być inna. Pochlebne opinie o Monsterze o czymś
    świadczą. Oczywiście nie zarzucam tu tobie jakiegoś świadomego bądź
    nieświadomego wprowadzania w błąd, ale może po prostu trafiłeś na jakiś
    felerny egzemplarz..

    >
    >> Także recenzje użytkowników Bestii są na ogół pozytywne.
    >
    > Użytkowników, którzy nie mają pojęcia o tym, co piszą.
    > Ci, którzy pisali świadomie, wylewali (jak ja) pomyje
    > na Monstera.
    >
    > Szkoda, że trafiłem na tych ostatnich zbyt późno.

    W to akurat nie chce mi się wierzyć - że ktoś zupełnie nie znając
    sprzętu wychwala go pod niebiosa na internetowych forach.

    Mógłbyś napisać gdzie widziałeś te niepochlebne Bestii opinie?

    >
    >> Cały ambaras bierze sie pewnie z tego że Eneuel trafił na jakiś wadliwy
    >
    > Wyjaśniłem już ale może warto raz jeszcze -- wadliwość
    > nie była dziełem przypadku czy niechlujstwa.

    Musiałem przegapić (ostatnio parę razy reinstalowałem Windows i Linuksa
    na kompie, tak że mam w czytnikach grup dyskusyjnych groch z kapustą),
    Na podstawie czego wyciągnąłeś takie wnioski że to nie wina konkretnego
    egzemplarza czy niezbyt umiejętnego obchodzenia się z nim danego
    użytkownika?

    >
    >> egzemplarz i tyle. Być może nawet Electro pl sprzedało mu jakiś używany,
    >
    > Raczej nie. Ślady używania widać szybko. :)
    > Szkło Monstera rysuje się raczej łatwo.

    No nie wiem, Alcatela ze zwykłym szkłem miałem ponad 10 miesięcy,
    żadnych futerałów czy folii ochronnych, a także nie było na nim nawet
    ryski. Druga sprawa jest taka że twoje Bestia mogła być używana przez
    poprzedniego użytkownika tylko przez tydzień , bądź nawet wręcz parę dni.

    >
    >> zareklamowany egzemplarz którego wcześniej nie dało się
    >> naprawić. W Polsce są prowadzone takie praktyki.
    >
    > -=-
    >
    > Nie interesują mnie urządzenia nadmiarowo drogie -- nie
    > mam pieniędzy na sponsorowanie rozwoju w tym zakresie.
    > Monster ceną nie ustępował innym urządzeniom tej klasy,
    > o tych parametrach, w tamtym czasie. Był mi potrzebny,
    > bo jechałem do sanatorium.

    I moim zdaniem był to całkiem sensowny zakup. Gdyby nie twoje krytyczne
    oponie o nim to niewykluczone że sam bym go nabył w ramach wymiany
    gwarancyjnej za mojego zepsutego Alcatela.

    >
    >
    > Duża pojemność baterii Monstera jest iluzoryczna. Bateria
    > rozgrzewa się i starcza na parę godzin mojego używania.
    > Dla kogoś, kto używa smartfonu tylko w charakterze
    > telefonu GSM zapewne taka pojemność baterii imponuje.
    > [czyli dla bajeranta, bo po co komuś dwa rdzenie
    > w tamtym czasie do tego, by z nich nie korzystać?]

    Ja schowam do kartonu znakomity pod wieloma względami telefon Samsung
    Monte,tylko dlatego bo nie można było na nim określać pozycji (nie ma
    programu).
    Zakupiony smartfon służy mi przede wszystkim do telefonowania i
    wysyłania wiadomości, a także mam na sezon w jednym z telefonem
    pozycjoner i nawigację GPS. Wszystkie inne funkcje mam wyłączone. A ty
    się nie dziw skoro używasz telefonu do programów biurowych i innych tego
    typu spraw że bateria siada w try miga. Podobnie jest w laptopie z
    potężną baterią gdy się go używa do takich rzeczy.

    >
    >
    > Szkoda mi uszkodzonego ucha.
    >
    > Co do Electro.pl -- zmodyfikowałem swoje życie tak, iż zamierzam
    > unikać tych sklepów, które mają choć jednego klienta, którego
    > obsłużyły niepoprawnie.
    >
    > Na razie real wg mnie dobrze obsługuje swoich klientów.
    >

    Pewnie że szkoda, ale czy jesteś że to za sprawą Monstera nastąpiło to
    uszkodzenie ucha?

    Ja już bardzo dawno temu powiedziałem sobie że w sklepach wysyłkowych,
    na Allego itp. to tylko transakcje nieprzekraczające 100u zł.

    Real, Polo czy Lidl, jak na razie to nie mam żadnych uwag do jakości
    obsługi klienta kupującego w ich sklepach urządzenia elektroniczne czy
    elektryczne. Reklamacja uznawana od ręki i natychmiastowa wymiana
    sprzętu bądź zwrot gotówki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: