-
Data: 2014-03-17 15:56:34
Temat: Re: Kolejny Overmagiel realny
Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2014-03-13 18:58, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
>
>
>> Tak właściwie czego Ty chcesz od Monstera? Specyfikacja
>> nawet dzisiaj robi wrażenie i nie był to sprzęt z parę
>> groszy jak te Overmaksy z Realu.
>
> Na oko Overmaxy dzieli od Monstera przepaść na korzyść Overmaxów.
Jednak rzeczywistość może być inna. Pochlebne opinie o Monsterze o czymś
świadczą. Oczywiście nie zarzucam tu tobie jakiegoś świadomego bądź
nieświadomego wprowadzania w błąd, ale może po prostu trafiłeś na jakiś
felerny egzemplarz..
>
>> Także recenzje użytkowników Bestii są na ogół pozytywne.
>
> Użytkowników, którzy nie mają pojęcia o tym, co piszą.
> Ci, którzy pisali świadomie, wylewali (jak ja) pomyje
> na Monstera.
>
> Szkoda, że trafiłem na tych ostatnich zbyt późno.
W to akurat nie chce mi się wierzyć - że ktoś zupełnie nie znając
sprzętu wychwala go pod niebiosa na internetowych forach.
Mógłbyś napisać gdzie widziałeś te niepochlebne Bestii opinie?
>
>> Cały ambaras bierze sie pewnie z tego że Eneuel trafił na jakiś wadliwy
>
> Wyjaśniłem już ale może warto raz jeszcze -- wadliwość
> nie była dziełem przypadku czy niechlujstwa.
Musiałem przegapić (ostatnio parę razy reinstalowałem Windows i Linuksa
na kompie, tak że mam w czytnikach grup dyskusyjnych groch z kapustą),
Na podstawie czego wyciągnąłeś takie wnioski że to nie wina konkretnego
egzemplarza czy niezbyt umiejętnego obchodzenia się z nim danego
użytkownika?
>
>> egzemplarz i tyle. Być może nawet Electro pl sprzedało mu jakiś używany,
>
> Raczej nie. Ślady używania widać szybko. :)
> Szkło Monstera rysuje się raczej łatwo.
No nie wiem, Alcatela ze zwykłym szkłem miałem ponad 10 miesięcy,
żadnych futerałów czy folii ochronnych, a także nie było na nim nawet
ryski. Druga sprawa jest taka że twoje Bestia mogła być używana przez
poprzedniego użytkownika tylko przez tydzień , bądź nawet wręcz parę dni.
>
>> zareklamowany egzemplarz którego wcześniej nie dało się
>> naprawić. W Polsce są prowadzone takie praktyki.
>
> -=-
>
> Nie interesują mnie urządzenia nadmiarowo drogie -- nie
> mam pieniędzy na sponsorowanie rozwoju w tym zakresie.
> Monster ceną nie ustępował innym urządzeniom tej klasy,
> o tych parametrach, w tamtym czasie. Był mi potrzebny,
> bo jechałem do sanatorium.
I moim zdaniem był to całkiem sensowny zakup. Gdyby nie twoje krytyczne
oponie o nim to niewykluczone że sam bym go nabył w ramach wymiany
gwarancyjnej za mojego zepsutego Alcatela.
>
>
> Duża pojemność baterii Monstera jest iluzoryczna. Bateria
> rozgrzewa się i starcza na parę godzin mojego używania.
> Dla kogoś, kto używa smartfonu tylko w charakterze
> telefonu GSM zapewne taka pojemność baterii imponuje.
> [czyli dla bajeranta, bo po co komuś dwa rdzenie
> w tamtym czasie do tego, by z nich nie korzystać?]
Ja schowam do kartonu znakomity pod wieloma względami telefon Samsung
Monte,tylko dlatego bo nie można było na nim określać pozycji (nie ma
programu).
Zakupiony smartfon służy mi przede wszystkim do telefonowania i
wysyłania wiadomości, a także mam na sezon w jednym z telefonem
pozycjoner i nawigację GPS. Wszystkie inne funkcje mam wyłączone. A ty
się nie dziw skoro używasz telefonu do programów biurowych i innych tego
typu spraw że bateria siada w try miga. Podobnie jest w laptopie z
potężną baterią gdy się go używa do takich rzeczy.
>
>
> Szkoda mi uszkodzonego ucha.
>
> Co do Electro.pl -- zmodyfikowałem swoje życie tak, iż zamierzam
> unikać tych sklepów, które mają choć jednego klienta, którego
> obsłużyły niepoprawnie.
>
> Na razie real wg mnie dobrze obsługuje swoich klientów.
>
Pewnie że szkoda, ale czy jesteś że to za sprawą Monstera nastąpiło to
uszkodzenie ucha?
Ja już bardzo dawno temu powiedziałem sobie że w sklepach wysyłkowych,
na Allego itp. to tylko transakcje nieprzekraczające 100u zł.
Real, Polo czy Lidl, jak na razie to nie mam żadnych uwag do jakości
obsługi klienta kupującego w ich sklepach urządzenia elektroniczne czy
elektryczne. Reklamacja uznawana od ręki i natychmiastowa wymiana
sprzętu bądź zwrot gotówki.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.03.14 23:27 Eneuel Leszek Ciszewski
- 24.03.14 02:59 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Radio internetowe do starego Androida
- Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 5G Apokalipsa - nie tylko dla tutejszych przeżuwaczy podpiczników
- Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=