-
Data: 2014-03-17 15:56:34
Temat: Re: Kolejny Overmagiel realny
Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2014-03-13 18:58, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
>
>
>> Tak właściwie czego Ty chcesz od Monstera? Specyfikacja
>> nawet dzisiaj robi wrażenie i nie był to sprzęt z parę
>> groszy jak te Overmaksy z Realu.
>
> Na oko Overmaxy dzieli od Monstera przepaść na korzyść Overmaxów.
Jednak rzeczywistość może być inna. Pochlebne opinie o Monsterze o czymś
świadczą. Oczywiście nie zarzucam tu tobie jakiegoś świadomego bądź
nieświadomego wprowadzania w błąd, ale może po prostu trafiłeś na jakiś
felerny egzemplarz..
>
>> Także recenzje użytkowników Bestii są na ogół pozytywne.
>
> Użytkowników, którzy nie mają pojęcia o tym, co piszą.
> Ci, którzy pisali świadomie, wylewali (jak ja) pomyje
> na Monstera.
>
> Szkoda, że trafiłem na tych ostatnich zbyt późno.
W to akurat nie chce mi się wierzyć - że ktoś zupełnie nie znając
sprzętu wychwala go pod niebiosa na internetowych forach.
Mógłbyś napisać gdzie widziałeś te niepochlebne Bestii opinie?
>
>> Cały ambaras bierze sie pewnie z tego że Eneuel trafił na jakiś wadliwy
>
> Wyjaśniłem już ale może warto raz jeszcze -- wadliwość
> nie była dziełem przypadku czy niechlujstwa.
Musiałem przegapić (ostatnio parę razy reinstalowałem Windows i Linuksa
na kompie, tak że mam w czytnikach grup dyskusyjnych groch z kapustą),
Na podstawie czego wyciągnąłeś takie wnioski że to nie wina konkretnego
egzemplarza czy niezbyt umiejętnego obchodzenia się z nim danego
użytkownika?
>
>> egzemplarz i tyle. Być może nawet Electro pl sprzedało mu jakiś używany,
>
> Raczej nie. Ślady używania widać szybko. :)
> Szkło Monstera rysuje się raczej łatwo.
No nie wiem, Alcatela ze zwykłym szkłem miałem ponad 10 miesięcy,
żadnych futerałów czy folii ochronnych, a także nie było na nim nawet
ryski. Druga sprawa jest taka że twoje Bestia mogła być używana przez
poprzedniego użytkownika tylko przez tydzień , bądź nawet wręcz parę dni.
>
>> zareklamowany egzemplarz którego wcześniej nie dało się
>> naprawić. W Polsce są prowadzone takie praktyki.
>
> -=-
>
> Nie interesują mnie urządzenia nadmiarowo drogie -- nie
> mam pieniędzy na sponsorowanie rozwoju w tym zakresie.
> Monster ceną nie ustępował innym urządzeniom tej klasy,
> o tych parametrach, w tamtym czasie. Był mi potrzebny,
> bo jechałem do sanatorium.
I moim zdaniem był to całkiem sensowny zakup. Gdyby nie twoje krytyczne
oponie o nim to niewykluczone że sam bym go nabył w ramach wymiany
gwarancyjnej za mojego zepsutego Alcatela.
>
>
> Duża pojemność baterii Monstera jest iluzoryczna. Bateria
> rozgrzewa się i starcza na parę godzin mojego używania.
> Dla kogoś, kto używa smartfonu tylko w charakterze
> telefonu GSM zapewne taka pojemność baterii imponuje.
> [czyli dla bajeranta, bo po co komuś dwa rdzenie
> w tamtym czasie do tego, by z nich nie korzystać?]
Ja schowam do kartonu znakomity pod wieloma względami telefon Samsung
Monte,tylko dlatego bo nie można było na nim określać pozycji (nie ma
programu).
Zakupiony smartfon służy mi przede wszystkim do telefonowania i
wysyłania wiadomości, a także mam na sezon w jednym z telefonem
pozycjoner i nawigację GPS. Wszystkie inne funkcje mam wyłączone. A ty
się nie dziw skoro używasz telefonu do programów biurowych i innych tego
typu spraw że bateria siada w try miga. Podobnie jest w laptopie z
potężną baterią gdy się go używa do takich rzeczy.
>
>
> Szkoda mi uszkodzonego ucha.
>
> Co do Electro.pl -- zmodyfikowałem swoje życie tak, iż zamierzam
> unikać tych sklepów, które mają choć jednego klienta, którego
> obsłużyły niepoprawnie.
>
> Na razie real wg mnie dobrze obsługuje swoich klientów.
>
Pewnie że szkoda, ale czy jesteś że to za sprawą Monstera nastąpiło to
uszkodzenie ucha?
Ja już bardzo dawno temu powiedziałem sobie że w sklepach wysyłkowych,
na Allego itp. to tylko transakcje nieprzekraczające 100u zł.
Real, Polo czy Lidl, jak na razie to nie mam żadnych uwag do jakości
obsługi klienta kupującego w ich sklepach urządzenia elektroniczne czy
elektryczne. Reklamacja uznawana od ręki i natychmiastowa wymiana
sprzętu bądź zwrot gotówki.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.03.14 23:27 Eneuel Leszek Ciszewski
- 24.03.14 02:59 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
- doładowania 5zł
- nawigacyjna dokładność latawca
- Thunderbird na androida
- Nie można pobrać nowego Firefoxa na telefon
- Próby RCB SMS alarmowy
- Bye Bye Aero2
Najnowsze wątki
- 2024-11-11 Wyważanie kół rowerowych
- 2024-11-11 Kosz, gdzie??
- 2024-11-11 Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- 2024-11-11 Opole => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-11 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-11 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-11 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-11 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-11 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-11-11 Marsz niepodległości
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa