  • Data: 2014-02-10 07:54:48
    Temat: Re: Kolejne niespodzianki Androida 4.4.2
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-09 19:20, Marek pisze:

    > Zgadza się. Nawet numer IMEI.

    Numer IMEI to pikuś.

    > Dlatego napisałem "znaczna część". Ja to rozumiem tak, że jeśli na ulicy
    > zapytasz losowego użytkownika smartfona (nawet nieświadomego) o to, czy
    > chciałby mieć możliwość zablokowania możliwości wykradania i używania
    > jego kontaktów przez różne aplikacje, to odpowiedziałby "tak".
    >
    > Tylko, błagam, nie filozofuj :-D

    Filozofowaniem to można nazwać to co napisałeś. Zapytaj dowolnie
    wybranych mężczyzn czy chcieliby mieć żonę ładną i bogatą.
    Ta Twoja "znaczna część" odpowie że oczywiście tak. W niewielkim
    stopni będzie to odzwierciedleniem rzeczywistości, ale zawsze
    można się powołać na badanie :P