  • Data: 2014-02-09 19:40:54
    Temat: Re: Kolejne niespodzianki Androida 4.4.2
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-08 20:24, J.F. pisze:

    > Cos chyba sie placzesz w zeznaniach - jak zwykly uzytkownik ma tak
    > skomplikowane prawa ustawic ?

    Eeee tam, przesadzasz, nie są one aż tak skomplikowane i zwykle są one
    ładnie opisane, tak aby każdy mógł zrozumieć o co chodzi. Jeśli w jakimś
    permission managerze włączysz np. coś w stylu "nie pozwól aplikacji X na
    kradzież Twoich kontaktów i/lub rozsyłanie spamu do Twoich znajomych",
    to każdy będzie wiedział co to takiego :-D

    > A przeciez zwykly uzytkownik lubi fejsa
    > i w d* ma co mu fejs kradnie, dopoki to nie sa pieniadze :-)

    Więc będzie musiał zaczekać aż mu ten fejs w kolejnej wersji przekaże w
    imieniu użytkownika "datek" na rozwój fejsa :-D

    > Tak czy inaczej - urzadzenie ktore kupiles i nad ktorym nie masz
    > kontroli ... oj, nie podoba mi sie to.

    Tak już na serio ... właśnie dlatego piszę o tym. Mnie samego to bardzo
    mocno zastanawia. Przy kolejnej zmianie telefonu dokładnie poczytam czy
    coś z tym będzie można zrobić. Mam też cichą nadzieję, że kolejna wersja
    Androida będzie miała przywróconego managera uprawnień.

    Marek