-
Data: 2015-03-17 13:18:31
Temat: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Jaroslaw Postawa" napisał
W dniu 2015-03-16 o 17:37, Shrek pisze:
>> Czyli dyskusja o sensowności obecnych ograniczeń jest bezcelowa.
>> Nikt
>> tam do 100 nie zwalnia, niewielu wylatuje a jeśli już to wątpię
>> żeby z
>> powodu jazdy 120. Ergo przepis do dupy.
>Po autostradzie też da się względnie bezpiecznie jechać 200km/h, a
>jednak nie wolno. Trzeba brać pod uwagę tych, którzy jeździć nie
U nas nie wolno, a w Niemczech wolno.
I co ciekawe - tam jest mniej wypadkow.
>potrafią albo którym ukradli lusterka. Jeśli tłum nie potrafi
>korzystać z auta i się rozbija na prostej drodze, to trzeba takiemu
>tłumowi paluszkiem pokazywać ograniczenia.
No, w zasadzie tak. Tylko gdzie granica ?
Bo smiem twierdzic, ze kierowca stara sie jechac tak, aby auta nie
rozbic.
Owszem, nie zawsze wyszkolenie mu pozwala :-)
>Z kategorii pomysłów nierealnych: mi się marzą uprawnienia jak u
>pilotów - masz podstawową licencję, potem szkolenie, odpowiedni
>egzamin zawierający sytuacje nietypowe i wolno Ci jeździć w nocy, we
>mgle, z prędkością +20, +40 i tak dalej.
No, nie takie nierealne. W niemczech jest PJ na szybkie motocykle, w
Szwecji jakis kurs doszkalajacy na zime, w USA zero alkoholu dla
mlodych itp ...
>> Powtórzę - ograniczenia powinny być tylko tam, gdzie z jakiś
>> powodów
>> kierowca nie jest właściwie ocenić sytuacji, albo tam gdzie po
>> prostu
>> trzeba (szkoły zabudowany, przekroczone normy hałasu itp).
>> Urealnić, a
>> potem karać - nie na odwrót, bo taką karę to wszyscy traktują w
>> kategorii pecha a nie nauczki.
>Zgadzam się, ale uwierz, że póki będą wypadki i tyle agresji na
>drodze, to nikogo nie przekonasz do urealnienia ograniczeń.
>Statystyka rzecz święta, a prokurator tylko czeka, żeby zapytać, co
>zarządca zrobił po wypadku dla poprawy bezpieczeństwa. Tak więc
>zarządca będzie stawiał coraz więcej ograniczeń i zapomnij o ich
>usuwaniu.
No wiesz, mozna
a) spytac sie co bylo powodem i ... nie poprzestac na "nadmierna
predkosc". Zakret zle wyprofilowany - poprawic. Asfalt sliski -
zmienic. Widocznosc kiepska - wyciac drzewa...
b) wyslac komisje, komisyjnie przejedzie pare razy, i stwierdzi ze
przy predkosci 90 nie stwierdza sie zadnych wad drogi ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.03.15 13:22 J.F.
- 17.03.15 14:21 masti
- 17.03.15 15:01 r...@k...pl
- 17.03.15 16:01 J.F.
- 17.03.15 17:17 Shrek
- 17.03.15 18:31 Cavallino
- 17.03.15 19:09 J.F.
- 17.03.15 19:13 Shrek
- 17.03.15 19:23 re
- 17.03.15 19:34 re
- 17.03.15 20:20 re
- 17.03.15 20:58 dddddddd
- 17.03.15 21:18 J.F.
- 17.03.15 21:22 J.F.
- 17.03.15 21:26 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
Najnowsze wątki
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-08 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-08 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-08 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=