eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejne BMW zabrało człowiekaRe: Kolejne BMW zabrało człowieka
  • Data: 2015-03-17 13:18:31
    Temat: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Jaroslaw Postawa" napisał
    W dniu 2015-03-16 o 17:37, Shrek pisze:
    >> Czyli dyskusja o sensowności obecnych ograniczeń jest bezcelowa.
    >> Nikt
    >> tam do 100 nie zwalnia, niewielu wylatuje a jeśli już to wątpię
    >> żeby z
    >> powodu jazdy 120. Ergo przepis do dupy.

    >Po autostradzie też da się względnie bezpiecznie jechać 200km/h, a
    >jednak nie wolno. Trzeba brać pod uwagę tych, którzy jeździć nie

    U nas nie wolno, a w Niemczech wolno.
    I co ciekawe - tam jest mniej wypadkow.

    >potrafią albo którym ukradli lusterka. Jeśli tłum nie potrafi
    >korzystać z auta i się rozbija na prostej drodze, to trzeba takiemu
    >tłumowi paluszkiem pokazywać ograniczenia.

    No, w zasadzie tak. Tylko gdzie granica ?
    Bo smiem twierdzic, ze kierowca stara sie jechac tak, aby auta nie
    rozbic.
    Owszem, nie zawsze wyszkolenie mu pozwala :-)

    >Z kategorii pomysłów nierealnych: mi się marzą uprawnienia jak u
    >pilotów - masz podstawową licencję, potem szkolenie, odpowiedni
    >egzamin zawierający sytuacje nietypowe i wolno Ci jeździć w nocy, we
    >mgle, z prędkością +20, +40 i tak dalej.

    No, nie takie nierealne. W niemczech jest PJ na szybkie motocykle, w
    Szwecji jakis kurs doszkalajacy na zime, w USA zero alkoholu dla
    mlodych itp ...

    >> Powtórzę - ograniczenia powinny być tylko tam, gdzie z jakiś
    >> powodów
    >> kierowca nie jest właściwie ocenić sytuacji, albo tam gdzie po
    >> prostu
    >> trzeba (szkoły zabudowany, przekroczone normy hałasu itp).
    >> Urealnić, a
    >> potem karać - nie na odwrót, bo taką karę to wszyscy traktują w
    >> kategorii pecha a nie nauczki.

    >Zgadzam się, ale uwierz, że póki będą wypadki i tyle agresji na
    >drodze, to nikogo nie przekonasz do urealnienia ograniczeń.
    >Statystyka rzecz święta, a prokurator tylko czeka, żeby zapytać, co
    >zarządca zrobił po wypadku dla poprawy bezpieczeństwa. Tak więc
    >zarządca będzie stawiał coraz więcej ograniczeń i zapomnij o ich
    >usuwaniu.

    No wiesz, mozna
    a) spytac sie co bylo powodem i ... nie poprzestac na "nadmierna
    predkosc". Zakret zle wyprofilowany - poprawic. Asfalt sliski -
    zmienic. Widocznosc kiepska - wyciac drzewa...
    b) wyslac komisje, komisyjnie przejedzie pare razy, i stwierdzi ze
    przy predkosci 90 nie stwierdza sie zadnych wad drogi ..


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: