  • Data: 2011-11-17 13:01:22
    Temat: Re: Kolejne BMW, coś w tym jednak jest
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-16 10:35, kamil pisze:

    > "Nieczytelny" rowerzysta? Jaki byłby "czytelny", jadący z transparentem
    > "nie skręcam tutaj w prawo"?

    No patrząc na filmik też sądziłem przez sekundę czy dwie, że raczej będzie skręcał.
    Ja bym się trzymał przynajmniej pół metra od tej przerywanej żeby było bardziej
    jasne co robię, jak również starał bym się wstrzelić w taki moment, aby żaden
    samochód mnie nie omijał akurat w tym punkcie - ot, na wszelki wypadek..

    Mimo to kierowca miał sporo czasu aby zauważyc, że tamten jedzie prosto. Moim zdaniem
    automatycznie uznał, że nie przyhamuje, bo to tylko powolny pedalarz, więc go
    przecież
    weźmie go z łatwością, a jakby co to tamten spietra i ustąpi...