  • 11. Data: 2012-03-28 18:13:50
    Temat: Re: Kolejna "rewolucja" w play
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Zawsze można użyć programu umiejącego w STUN.

    Wiem. Mozna tez sobie VPS-a wykupic i VPN postawic. Ale najprosciej by
    bylo, gdyby operator po prostu udostepnial.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2012-03-28 18:21:06
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 18:13:50 +0200, SDD napisał(a):

    > Wiem. Mozna tez sobie VPS-a wykupic i VPN postawic. Ale najprosciej by
    > bylo, gdyby operator po prostu udostepnial.

    Zawsze można zmienić operatora albo nawet kraj, tylko po co, skor STUN
    wystarcza i jest dosyć standardową funkcją?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 13. Data: 2012-03-28 18:52:00
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Zawsze można zmienić operatora albo nawet kraj, tylko po co, skor STUN
    > wystarcza i jest dosyć standardową funkcją?

    No np. dlatego, ze ktos np. lubi miec normalne, zewnetrzne IP - tym
    bardziej, ze Play przydziela zewnetrzne IP (wiec nie chodzi o to, ze
    maja np. za malo adresow).

    Wiem, ze mozna zmienic - poki co inne plusy na tyle przycmiewaja ten
    minus, ze korzystam - ale wypada temat poruszyc raz na jakis czas - w
    koncu pracownicy P4 tez te grupe czytaja i moze sie zdecyduja jednak na
    uruchomienie takiej uslugi.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2012-03-28 19:01:01
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 18:52:00 +0200, SDD napisał(a):

    > No np. dlatego, ze ktos np. lubi miec normalne, zewnetrzne IP - tym
    > bardziej, ze Play przydziela zewnetrzne IP (wiec nie chodzi o to, ze
    > maja np. za malo adresow).

    Nie wspominałeś nic o lubieniu. Pisałeś o, cytuję "odblokowaniu IP dla
    polaczen przychodzacych "

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

  • 15. Data: 2012-03-28 19:06:27
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Nie wspominałeś nic o lubieniu. Pisałeś o, cytuję "odblokowaniu IP dla
    > polaczen przychodzacych "

    No dokladnie.

    A poza tym, tak z ciekawosci, jak zamierzasz na STUN np. obsluzyc
    przychodzace wywolania na port 80 mojego adresu IP - gdybym mial kaprys
    i sobie chcial np. zrobic testowy serwer www na kompie podlaczonym do
    netu przez Play Online?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2012-03-28 19:13:43
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    (...)
    Waldek jak zawsze ma racje. Zresztą ja sam teraz korzystam z 50%bonusu,
    ale nie był on dostępny dla wszystkich.
    Teraz natomiast widzę - nie śledzę dokłanie rynku ale jakoś wcześniej
    nie rzuciło mi się w oczy-że operator nagle z nienacka przestaje być
    salonem sprzedaży telefonów za złotówkę z małym haczykiem w postaci
    abonamentu. Ktoś otwarcie powiedział: chodźcie do nas, mamy fajną
    ofertę, a telefon, no cóż... da się bez telefonu.
    Co do sprzedaży czegoś co nie jest zupełnie potrzebne, to moim zdaniem
    orange pop króluje. Kiedyś (dobre parę lat temu) śledziłem na blogu
    rzecznika wszystkie nowości. Jak jeden mąż wszyscy prosili - pakiety
    internetowe!!!! A rzecznik obiecywał rewolucje, podnosił napięcie i....
    okazało się że jest nowa przełomowa usługa.... z której nikt nie
    korzysta. Teraz podobno jakieś pakiety są, ale mnie juz niema:)

    ToMasz

  • 17. Data: 2012-03-28 19:27:45
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 19:13:43 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > abonamentu. Ktoś otwarcie powiedział: chodźcie do nas, mamy fajną
    > ofertę, a telefon, no cóż... da się bez telefonu.

    Wszystko cacy, ale skoro cena abonamentu przestaje zawierać ratalną
    płatność za telefon, to wypadałoby, żeby ten abonament był znacząco tańszy
    od tego z telefonem za złotówkę, prawda?

  • 18. Data: 2012-03-28 19:29:00
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 19:06:27 +0200, SDD napisał(a):

> [...]
    > przychodzace wywolania na port 80 mojego adresu IP - gdybym mial kaprys
    > i sobie chcial np. zrobic testowy serwer www na kompie podlaczonym do

    Pisałem o STUN w kontekście VOiP - stawianie serwera na Play online jest...
    bardzo inteligentne.. bo już nie wiem jak to opisać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 19. Data: 2012-03-28 19:49:28
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Pisałem o STUN w kontekście VOiP - stawianie serwera na Play online jest...
    > bardzo inteligentne.. bo już nie wiem jak to opisać.

    Ale po co sie tak wymadrzasz?
    Nie rob z siebie geniusza, bo nim nie jestes.

    Chyba wyraznie napisalem, ze chodzi o testowy serwer. Nie zamierzam na
    tym stawiac serwisu internetowego. Zreszta http to tylko przyklad.
    Chodzi o dostep dla aplikacji serwerowych wogole, jakichkolwiek.

    Nigdzie w moim poscie nie bylo o VoIP, wiec nie wiem, skad Ci to do Twej
    megalomaniakalnej lepetyny przyszlo. Jesli to telepatia, to raczej
    mierny z Ciebie telepata.

    A voipy mi dobrze dzialaja i bez STUN-ow - to tak na marginesie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 20. Data: 2012-03-29 01:07:30
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-28 12:02, dizel pisze:
    > Od 30.03.2012 play wprowadza na rynek nowe taryfy abonamentowe z
    > nielimitowami rozmowami i smsami do wszystkich sieci już od 79 pln
    > http://blogplay.pl/2012/03/formula-4-0-nielimitowane
    -polaczenia-ze-wszystkimi-sieciami-komorkowymi-w-ram
    ach-stalego-abonamentu/

    > Cieszę się że play nie spoczął na laurach i dalej wyznacza trendy na
    > rynku telefomunikacyjnym w Polsce

    Dla mnie ten abonament za drogi, bo jeszcze rok będę płacila Orange. W
    Playu wzięłam usługę bez telefonu-za 19 zł. Pakiet 10 zł na rozmowy do
    Play wyłaczyłam, bo darmowo byl tylko 2 miesiące bodajże, a zresztą po
    co mi to.

    --
    animka