  • 21. Data: 2012-03-29 01:31:22
    Temat: Re: Kolejna "rewolucja" w play
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    SDD <s...@t...pl> wrote:

    > No dokladnie.
    >
    > A poza tym, tak z ciekawosci, jak zamierzasz na STUN np. obsluzyc
    > przychodzace wywolania na port 80 mojego adresu IP - gdybym mial
    > kaprys i sobie chcial np. zrobic testowy serwer www na kompie
    > podlaczonym do netu przez Play Online?

    hesus maria, naprawdę nie stać się na normalny internet? albo hosting,
    tudzież kolokację lub Azure? i musisz dorabiać ideologię do internetu
    komórkowego?

  • 22. Data: 2012-03-29 01:43:15
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Skrypëk pisze:

    > hesus maria, naprawdę nie stać się na normalny internet? albo hosting,
    > tudzież kolokację lub Azure? i musisz dorabiać ideologię do internetu
    > komórkowego?

    Nastepny troll sie znalazl.

  • 23. Data: 2012-03-29 01:48:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 19:13:43 +0200, ToMasz napisał(a):
    > (...)
    > Waldek jak zawsze ma racje. Zresztą ja sam teraz korzystam z 50%bonusu,
    > ale nie był on dostępny dla wszystkich.
    > Teraz natomiast widzę - nie śledzę dokłanie rynku ale jakoś wcześniej
    > nie rzuciło mi się w oczy-że operator nagle z nienacka przestaje być
    > salonem sprzedaży telefonów za złotówkę z małym haczykiem w postaci
    > abonamentu. Ktoś otwarcie powiedział: chodźcie do nas, mamy fajną
    > ofertę, a telefon, no cóż... da się bez telefonu.

    To wchodzilo powolutku, stopniowo i w sumie juz od wielu lat.

    I chyba zlozylo sie na to sporo czynnikow - potanienie telefonow,
    wzrost zarobkow rodakow (akurat w polaczeniu z kursem walut u nas taki
    sobie), spadek cen polaczen (a to z kolei za granica taki sobie),
    konkurencja ze strony innych sklepow, byc moze nadmiar aparatow na rynku..

    I jak widac ciagle nie calkiem sie skonczylo.

    J.

  • 24. Data: 2012-03-29 02:26:07
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    > Nastepny troll sie znalazl.

    A do czego ci serwery na komórkowym internecie, dziadzie ty? Do spamowania?

  • 25. Data: 2012-03-29 09:04:25
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Z tego co wyczytałem można się lada moment spodziewać odpowiedzi ze
    strony T i w najbliższym czasie Orange, ale pewnie będzie to marna
    próba dorównania play. Zresztą jak zwykle.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2012-03-29 11:59:10
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Od 30.03.2012 play wprowadza na rynek nowe taryfy abonamentowe z
    > nielimitowami rozmowami i smsami do wszystkich sieci już od 79 pln
    > http://blogplay.pl/2012/03/formula-4-0-nielimitowane
    -polaczenia-ze-wszystkimi-sieciami-komorkowymi-w-ram
    ach-stalego-abonamentu/

    > Cieszę się że play nie spoczął na laurach i dalej wyznacza trendy na
    > rynku telefomunikacyjnym w Polsce

    Robią wszystko, aby więcej przeciętny klient zapłacił.

    Nawet się raz dałem wciągnąc w te ich super promocję w 1GB internet i
    400minut, z czego wykorzystuję
    100MB maksymalnie i moze połowe z tych minut.

    Teraz mnie będa namawiąc na bezlimitowe rozmowy jedynie o 4zł więcej + 7zł
    interent :)

  • 27. Data: 2012-03-29 13:48:31
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Skrypëk pisze:

    > A do czego ci serwery na komórkowym internecie, dziadzie ty? Do spamowania?

    Do gowna psiego idioto skonczony.
    A co - musza byc polaczenia przychodzace zeby spamowac? od kiedy?

  • 28. Data: 2012-03-29 13:52:49
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Skrypëk pisze:

    > A do czego ci serwery na komórkowym internecie, dziadzie ty? Do spamowania?

    Co za chamstwo sie tu zrobilo.
    No jeszcze Waldek, rozumiem, wszyscy wiedza jaki jest - u niejednego w
    KF sie kisi. A i cos madrego czasem napisze.

    Ale jakies szczekajace dupa dziecko neostrady tez chce swoje kompleksy
    to uzewnetrzniac?

  • 29. Data: 2012-03-29 13:59:29
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 29 Mar 2012 13:48:31 +0200, SDD napisał(a):

    > Do gowna psiego idioto skonczony.
    > A co - musza byc polaczenia przychodzace zeby spamowac? od kiedy?

    O.. następny pokonany doświadczeniem
    A kolejlka chętnych taaaka długa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

  • 30. Data: 2012-03-29 14:24:54
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > O.. następny pokonany doświadczeniem
    > A kolejlka chętnych taaaka długa.

    Jest dla mnie zupelnie normalne, ze jako klient, uzytkownik domagam sie
    poszerzenia funkcjonalnosci i komentarze, ze przeciez wszystko jest OK
    sa niepotrzebne. A juz pytania i sugestie po co mi to i do czego bede
    uzywal sa po prostu idiotyczne.

    I to wszystko co mam w tym temacie do powiedzenia.