    From: Waldek Godel <n...@y...org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Kolejna "rewolucja" w play
    Date: Sat, 31 Mar 2012 11:28:23 +0100

    Dnia Sat, 31 Mar 2012 12:00:47 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Co Ty gadasz.. Gdy jest możliwość rozmawianie free to takie 700min idzie
    > lekko..
    > Żaden chwyt marketingowy. Masz darmowe rozmowy i już.

    Serio? Bo ja akurat mam 700 minut w abo i najwięcej co udało mi się
    wygadać, to było 450 minut, wtedy telefon się grzał już prawie do
    czerwoności.
    Tyle, że używam telefonu do przekazywania informacji a nie emisji
    strumienia świadomości tak jak to robi większość kobiet i jakies
    kilkanaście procent mężczyzn.
    Widziałem osoby które wchodziły do supermarketu ze słuchawką przy uchu,
    mijałem się z nimi kilka razy na zakupach i wychodząc widziałem że stoją
    przy kasie wciąż rozmawiając.
    Dosyć dobrze problem został zobrazowany tutaj:
    http://www.youtube.com/watch?v=N3UPRGwTSYs (gdzieś od 4:40)
    Stąd też moja wzmianka o przeciętnym kliencie.

    > Pewnie odróżniasz "stacjonarne" rozmowy voip od mobilnych rozmów
    > komórkowych na numery stacjonarne? Nie chcesz też powiedzieć, że
    > komfortowo i z dobrą jakością korzystasz w komórce z voip.

    Nie, nie odróżniam. Terminowanie rozmów na stacjonarne kosztuje dokładnie
    tyle samo z internetu, z sieci stacjonarnych i z sieci mobilnych.
    Skoro dali już za darmo droższe połączenia na komórki nie widzę żadnego
    powodu, żeby nie dołożyć tych stacjonarek. Oczywiście żadnego poza chęcią
    przedstawienia taryfy za 89 zł jako taryfy za 79 zł bo ładniej wygląda.

    Przy okazji ciekawostka. Kto stwierdzi "urzędowo" ile kosztuje pakiet
    nielimitowanych połączeń na stacjonarne po początkowym trzymiesięcznym
    bezpłatnym okresie? Dla ułatwienia, oficjalny cennik:
    http://www.play.pl/resources/pdf/Cennik_Oferty_FORMU
    LA_40_od_29-03-2012.pdf

    > Bez przesadyzmu.. Powiałeś teraz pogardą..

    Jak widzisz wyżej, nie tylko ja "gardzę". Tyle, że to nie jest pogarda, to
    jest obserwacja rzeczywistości.

    > Wymysły niepoparte merytorycznie.
    > Masz prosta sprawę - płacisz ryczałt i rozmawiasz za darmo.

    Pytanie powyżej: ile wynosi ryczałt na stacjonarne jak już nie jest
    bezpłatny?
    Pytanie drugie: masz abonament za 79 zł, pierwszy, niepełny okres
    rozliczeniowy wynosi dokładnie pół miesiąca. Ile rachunku zapłacisz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan