  • 61. Data: 2020-02-21 10:39:14
    Temat: Re: Kolejna podwyżka opłat na A2
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-02-21 o 09:59, spider pisze:

    > Nie mieszajmy dwóch różnych systemów walutowych, nie bądźmy Pewexami ;)
    >
    > W takich Włoszech czy Francji utrzymanie autostrady jest raczej droższe
    > niż w Polsce (ceny usług czy nawet materiałów, pomijam już w ogóle
    > stosunek ceny do średniego wynagrodzenia) więc nic tu nie uzasadnia
    > podobnych cen za przejazd w Polsce. Jakoś na koncesyjnej A1 mogą być w
    > miarę normalne ceny.

    Podobnie na A2 między Strykowem a początkiem odcinka Kulczyków.
    T.

  • 62. Data: 2020-02-21 11:17:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jeszcze głąbo napisz ze znajomości masz od chuja. Tutaj ciotkę a tam wuja.

  • 63. Data: 2020-02-21 11:23:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I za co wtedy kupować dom w Londynie?

  • 64. Data: 2020-02-21 11:26:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No jednak nie.
    Do wielu budynków dochodzą różne sieci.
    Pary miedziane, koncentryk, światło, radio (sztywne).

    -----
    > niezależnie od tego, kogo wybierzesz, twoje pakiety polecą tymi samymi kablami
    telefonicznymi (ew. kablówką).

  • 65. Data: 2020-02-21 14:29:47
    Od: 10437<6...@i...invalid>

    Tomasz Gorbaczuk w

    > W oryginalnym poście

    Był jakiś nieoryginalny jego post? Ciekawe...
    Jadł kiełbasę, ale pościł? Czy może: puścił posta -- jedząc kiełbasę?

    > skierowanym do Ciebie

    Nie dostałem nic, widać źle zaadresował.

    Czyli pisał do Ciebie! ?

    --
    'Tom N'

  • 66. Data: 2020-02-21 17:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > A nie wynajmują? Bywałem w różnych hotelach w życiu bo w ramach
    > pracy zawodowej nieco włóczyłem się po świecie, i kilka razy
    > zdarzyło mi się trafić na jakieś remonty. Nie "mojego" pokoju
    > oczywiście, ale pokoju obok lub piętra niżej. Z reguły dowiadywałem
    > się o tym już na miejscu. Fakt, dotyczyło to raczej hoteli ** lub
    > ew. ***, w tych o większej ilości gwiazdek nie przypominam sobie
    > takich praktyk.

    No ale tutaj własnie remontuja twój pokój!
    Wszak musisz jechac dokładnie po tym remontowanym odcinku.
    Lub np stac w kolejce do bramek bo sie nie wyrabiaja z pobieraniem opłat.
    To nie sa niedogodnosci w stylu rozłozonej drabiny na korytarzu...

    > Tzn. ten biedny, uciśniony kapitalista miałby jeszcze sam siebie
    > biczować? To takie nieżyciowe trochę. Zrobiłbyś tak? Bo ja z
    > pewnością nie. Nie dość że remont drogi kosztuje mnie majątek, to
    > jeszcze autostrada w tym czasie przynosi zerowe zyski, a do tego
    > ruch wzmożony (bo darmo) i już widzę jak kolejne dziury mi
    > pospólstwo w asfalcie robi.

    Ale sprawa jest prosta. budujesz droge o standardzie autostrady i
    pobierasz za nia opłate.
    Jeżeli nie spełniasz standardu to musisz opłate odpuscic.
    Jak tego nie rozumiesz (ty w sensie własciciel drogi) to ktos powinien ci
    to wytłumaczyc (patrz odpowiedni urzad)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 67. Data: 2020-02-21 18:08:47
    Od: Tom N <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik w
    >:

    > Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...
    [...]

> [...]
    > Jeżeli nie spełniasz standardu to musisz opłate odpuscic.
    > Jak tego nie rozumiesz (ty w sensie własciciel drogi) to ktos powinien ci

    Francuski chujek było o tym poinformowany dwa dni temu, czyli 2020-02-19 o
    18:31 +0100.

    <cite>
    Jesteś IDIOTĄ i dobrze ci z tym!
    > Mateusz
    Podpisuj się "CHUJEK z Francji",
    <https://www.lexlege.pl/ustawa-o-autostradach-platny
    ch-oraz-o-krajowym-funduszu-drogowym/rozdzial-5a-opl
    aty-za-przejazd/2777/>
    </cite>

    --
    'Tom N'

  • 68. Data: 2020-02-21 19:22:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-02-2020 o 09:59, spider pisze:

    > Nie mieszajmy dwóch różnych systemów walutowych, nie bądźmy Pewexami ;)
    >
    > W takich Włoszech czy Francji utrzymanie autostrady jest raczej droższe
    > niż w Polsce

    Biorąc pod uwagę, że spora część włoskich autostrad wygląda, jakby tam
    od kilkudziesięciu lat nikt nic nie robił i jest gorsza od naszych
    ekspresówek, to nie byłbym taki pewien.

  • 69. Data: 2020-02-21 19:23:19
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-02-21 o 16:59 GMT, Budzik napisał:
    > No ale tutaj własnie remontuja twój pokój!

    Z tymi analogiami jest tak, że można je naginać w dowolną stronę.

    > Wszak musisz jechac dokładnie po tym remontowanym odcinku.

    No tak, ale nie po remontowanym pasie. :)

    > Lub np stac w kolejce do bramek bo sie nie wyrabiaja z pobieraniem
    > opłat.

    Zdarzało mi się czekać bardzo długo w kolejce na check-in przed
    hotelową recepcją, bo panie nie wyrabiały się z obsługą 50-osobowej
    chińskiej wycieczki która weszła minutę przede mną.

    > Ale sprawa jest prosta. budujesz droge o standardzie autostrady i
    > pobierasz za nia opłate.

    A to już należałoby sprawdzić, czy faktycznie płacisz za "jazdę
    drożną, trójpasmową autostradą w słoneczny dzień", czy może za coś
    innego. Jeśli jest tak jak piszesz, to występuje niezgodność usługi z
    umową i być może powinieneś zwrócić się do usługodawcy z reklamacją.

    Mateusz

  • 70. Data: 2020-02-21 22:15:51
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-21 o 02:07, gobo pisze:

    > Wiec dla zasady wole stracic 1 czy 2h, bo i tak mi firma za to zaplaci,
    > niz dokladac kilku zlotych do tego zlodziejskiego biznesu.

    Coś pierdolisz. Moja firma woli dopłacić do autostrady niż zapłacić mi
    za dodatkowe godziny...no chyba że zarabiasz 5zł/h :D
    No i oczywiście mam więcej czasu dla siebie a nie gnicie w aucie przez 2h.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>