    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejna okazja via Western Union
    Date: Tue, 10 Apr 2012 19:41:52 +0200

    Janko Walski w <news:jm1nmu$30uv$1@adenine.netfront.net>:

    > Użytkownik "G Nowak" napisał w wiadomości grup

    > z>robili w moim przypadku.

    > Zastanawia mnie tylko jaki sposob teraz wymyslili zeby wyplacic pieniadze.
    > Gosc od razu napisal, ze wplacam kase przez wu ale nie podaje mu numeru
    > przekazu, dopoki nie ogladne auta.
    > czytalem ze nikt nie weryfikuje danych personalnych, ale bez tego numeru nie
    > da sie chyba nawet zlokalizowac wyslanych pieniedy.

    <http://www.westernunion.de/WUCOMWEB/staticMid.do?me
    thod=load&pagename=securityFraudCases<
    The seller explains to you that you must send the money to the recipient
    using Western Union in order to demonstrate ability to pay.
    In addition he explains that he needs the transaction number (Money
    Transfer Control Number, MTCN) in order to collect the money. This
    information is incorrect.
    The MTCN is only used to track the transfer. It is not a security number
    and does not offer any additional security.

    <http://www.westernunion.pl/WUCOMWEB/staticMid.do?me
    thod=load&pagename=faqMT>
    Jak odebrać przekaz pieniężny?
    Przekaz pieniężny można podjąć w dowolnej placówce agencyjnej. Należy
    wypełnić formularz Wypłata, podając następujące informacje: imię i nazwisko,
    adres i oczekiwana kwota, a także imię i nazwisko nadawcy, numer telefonu
    oraz miasto i kraj pochodzenia przekazu.
    Wymagany jest także ważny dowód tożsamości. W Polsce obowiązuje podanie
    numeru kontrolnego przekazu zwanego MTCN.

    *A teraz znajdź różnice w stosowaniu MTCN*

    --
    Tomasz Nycz