  • Data: 2014-04-24 01:07:17
    Temat: Re: Kolejna ofiara
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo to wydaje się łatwe dopóki siedzi się wygodnie w normalnie
    > stojącym fotelu. Do góry nogami pod wodą "normalność" jest inna.
    Możliwe.
    Miałem okazję połowicznie (bez udziału wody) przekonać się o możliwości
    wypinania z pasów, gdy pojazd stoi na dachu.
    Żadnych specjalnych umiejętności ta operacja nie wymagała, a jedyne
    obrażenia, których doznałem to skaleczona okruchem szyby dłoń.
    Do końca życia będę przekonany, że dałem sobie szansę na ratunek, zapinając
    pasy.
    Pozdrawiam.
    WOJO