  • Data: 2014-04-24 12:00:44
    Temat: Re: Kolejna ofiara
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jakub Witkowski j...@d...z.sygnatury ...

    > Czy Ty może sugerujesz, że "nie pomogą" = "zabijają"?
    > A jeśli nie, to skąd takie pytanie?

    Mam na mysli tylko sytuacje w ktorych zadziałaja.
    juz nawet przyjmujac, ze gdyby nie było pasów, nie byloby tez poduszek, to
    jednak zderzen przy predkosciach powyzej 50 km na godzine jest na drogach
    całkiem sporo. A wtedy pasy wydaje sie sa juz narzedziem ratującym zycie.
    I jakos nie słyszę aby co 10 przypadek powodował, że ktos przez te pasy nei
    wydostał się z samochodu i zginął przez wode, pociąg, inny samochód ktory
    na niego najechał.