  • 41. Data: 2014-04-04 22:13:47
    Temat: Re: Kolejna niedźwiedzia przysługa na przejściu...
    Od: tá´Ź

    Jawi wrote:

    > Zamiast 18-latki mogły być dzieciaki, niewidomy, głuchoniemy etc. To nie
    > ma znaczenia.

    To właśnie ma znaczenie, bo w myśl przepisów pieszy ma zachować na
    przejściu szczególną ostrożność, a jeśli nie jest niewidomy ani
    głuchoniemy i wlazł pod jadące auto, to wiadomo, że tego nie zrobił.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 42. Data: 2014-04-04 22:19:54
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-04-04 21:42, Czesław Wiśniak wrote:

    > ROTFL. Chyba nie masz pojecia o wyobrazeniu.

    Typowe - brak argumentu to proba odwrocenia uwagi smiechem.

    Moze wszyscy zaczna sie smiac i nie zauwaza, zes nagi :>

    Jak widzisz niemal wszedzie jest tak, ze mniejszy ustepuje wiekszemu.
    Ten, ktoremu latwiej jest sie zatrzymac ustepuje temu co trudniej.
    Itd, mozna mnozyc przyklady.
    Taka jest naturlana kolej rzeczy poparta fizyka.

    Czemu akurat w tym wypadku chcesz isc w druga strone i wymuszac
    dzialanie niezgodne z porzadkiem swiata?

    --
    mk4

  • 43. Data: 2014-04-04 22:23:23
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Tylko glupie zmiany wprowadza sie latwo - pod takim wlanie podsycanym
    > bezpodstawymi emocjami naciskiem.

    Powiedz to rodzicom tej zabitej dziewczyny.

    > A pozniej jesli ich skutecznosc jest marginalna to wycofuje sie je bardzo
    > ciezko.

    Tu nie bedzie marginalna tylko znaczaca.

    > Swoja droga skad u ciebie takie parcie na te zmiany?

    Domysl sie, a jesli masz z tym problem to przeczytaj artykul z pierwszego
    postu tego watku.
    Wybacz ale dyskusja z toba to jak ze slepym bladzacym we mgle.

  • 44. Data: 2014-04-04 22:30:48
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Wyjedz do Korei Płn. albo chociaz do Chin. Bedziesz wtedy przeszczesliwy.
    > Tam w mysl towich zasad spuszcza ci lomot i zamkna na 20 lat - zebys mial
    > szanse zapamietac do konca zycia. Na wlasnym przykladzie sprawdzisz
    > skutecznosc swoich "metod".

    ROTFL. Ja wolę zachodnią europę, to tam są wprowadzone takie przepisy. Tak,
    masz sie bac lomotu, dlatego gdy tylko przekraczasz zachodnia granice
    pokorniejesz jak dzieciak i bacznie przestrzegasz przepisow, a teraz juz
    skoncz bic piane w kolejnym watku bo zachowujesz sie co najmniej dziwnie.
    Milych snow :)

  • 45. Data: 2014-04-04 22:31:12
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-04-04 22:23, Czesław Wiśniak wrote:

    > Powiedz to rodzicom tej zabitej dziewczyny.

    > Tu nie bedzie marginalna tylko znaczaca.

    Przypuszczenie. Patrzac na to co pieszesz w innych postach wydaje sie
    opierac na bardzo watlych przeslankach.

    Lepszy efekt przyniesie kampania uswiadamiajaca pieszych, ze trzeba
    uwazac, ze kierowcy sie myla, ze samochod potrzebuje dystansu zeby sie
    zatrzymac, itp.. Takie spociki pokazujace wypadki - moga byc drastyczne.
    Ale nie tylko komentarz "10 mniej" ale tez "ostroznosci nigdy za wiele"
    itp. Tak zeby obie strony mialy cos dla siebie do przyswojenia.

    > Domysl sie, a jesli masz z tym problem to przeczytaj artykul z
    > pierwszego postu tego watku.
    > Wybacz ale dyskusja z toba to jak ze slepym bladzacym we mgle.

    I taka z toba rozmowa. Po co w ogole sie udzielasz skoro nie masz checi
    wyjasnic co toba motywuje.

    --
    mk4

  • 46. Data: 2014-04-04 22:41:35
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-04-04 22:30, Czesław Wiśniak wrote:

> [...]
    > granice pokorniejesz jak dzieciak i bacznie przestrzegasz przepisow, a
    > teraz juz skoncz bic piane w kolejnym watku bo zachowujesz sie co

    Nie dostrzegasz, ze swiat nie moze funkcjonowac tak jak Europa
    Zachodnia. Ze na jednego takiego jak ty, na jego wydumane pomysly,
    zachcianki i dobrobyt gdzies na swiecie przymieraja glodem trzy osoby
    czy cztery. Tylko dlatego, ze zlodzieje w tej Europie kradna i w bialych
    rekawiczkach rabuja tamtych. Wolisz Europe Zachodnia bo tak ci jest
    wygodnie. Mechanizm wyparcia w pelni :>. A moze to jednak swiadome
    wkladanie glowy w piasek.

    --
    mk4

  • 47. Data: 2014-04-04 22:52:07
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Przypuszczenie. Patrzac na to co pieszesz w innych postach wydaje sie
    > opierac na bardzo watlych przeslankach.

    Ja nie widze sensu stale sie z toba przekrzykiwac.

> [...]
    > Ale nie tylko komentarz "10 mniej" ale tez "ostroznosci nigdy za wiele"
    > itp. Tak zeby obie strony mialy cos dla siebie do przyswojenia.

    To juz bylo wielokrotnie. Bez skutku.

    > I taka z toba rozmowa. Po co w ogole sie udzielasz skoro nie masz checi
    > wyjasnic co toba motywuje.

    Znowu bicie piany. Nie zrozumiales co jest napisane w artykule ?
    Jakis kolejny skurwiel zapierdalajac ile fabryka dala zabil dziewczyne na
    pasach.
    Stad u mnie parcie na zmiany. Dotarlo ? Wreszcie.

  • 48. Data: 2014-04-04 23:00:36
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > tamtych. Wolisz Europe Zachodnia bo tak ci jest wygodnie. Mechanizm
    > wyparcia w pelni :>. A moze to jednak swiadome wkladanie glowy w piasek.

    Hahaha, no rzeczywiscie swiat nie moze funkcjonowac jak europa zachodnia,
    moze jak Korea Pln, wszak przeciez przed chwila mnie tam wysylales. To
    gdzie te nowe zasady ? Tam czy tu ?:)
    Biedaku ty chyba masz jakies odmienne stany swiadomosci. Ogarnij sie w
    koncu.

  • 49. Data: 2014-04-04 23:24:35
    Od: tá´Ź

    Czesław Wiśniak wrote:

> [...]
    > wysylales. To gdzie te nowe zasady ? Tam czy tu ?:) Biedaku ty chyba
    > masz jakies odmienne stany swiadomosci. Ogarnij sie w koncu.

    Ta europa zachodnia, odkąd wprowadziła mnóstwo kontrproduktywnych zasad,
    ma wzrost gospodarczy 0%. Jeszcze trochę debilizmów i zacznie mieć ujemny.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 50. Data: 2014-04-04 23:26:36
    Od: tá´Ź

    Czesław Wiśniak wrote:

    > To juz bylo wielokrotnie. Bez skutku.

    Wręcz przeciwnie, wmawia się pieszym, że pasy to jakiś azyl i mogą tam
    wędrować patrząc w niebo. Chociaż przepisy wyraźnie mówią, że mają tam
    zachować szczególną ostrożność, nie mogą włazić bezpośrednio pod jadące
    auto itd.

    --
    ss??q s? ??u??ou??